Οι σελίδες του Ιστολογίου ανανεώνονται τακτικά μετά από κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου

27 Ιουνίου 2016

Κινητοποίηση 28/6 για τα ζητήματα της εκπαίδευσης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος 27/6/2016
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.: 46
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ
Τηλέφωνο
:
6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
http://elmez.blogspot.gr
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr


ΘΕΜΑ: «Κινητοποίηση 28/6 για τα ζητήματα της εκπαίδευσης»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει τις πρόσφατες αλλαγές του Υπουργείου Παιδείας στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Γυμνασίων. Στο πλαίσιο της εφαρμογής του αυτόματου «κόφτη» για τα λαϊκά δικαιώματα, ανάμεσα σε αυτά και του δικαιώματος στην Παιδεία, το Υπουργείο προχώρησε σε μείωση των ωρών διδασκαλίας σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου με το φαιδρό επιχείρημα της … ελάφρυνσης φόρτου για τους μαθητές!
Στην πραγματικότητα, το Υπουργείο επιδιώκει να ελαχιστοποιήσει τα κενά που εμφανίζονται. Αυτό το στόχο εξυπηρετεί και η κατάργηση της μείωσης ωραρίου για τους υπευθύνους εργαστηρίων Φυσικών επιστημών και πληροφορικής, πράξη που αποδεικνύει πώς η κυβέρνηση εννοεί την αναβάθμιση του σχολείου.

Επιπλέον με αυτές τις μεθοδεύσεις, το Υπουργείο πετάει στο δρόμο χιλιάδες συμβασιούχους συναδέλφους, αφού με τους πλέον συντηρητικούς υπολογισμούς πετιούνται έξω από την εκπαίδευση πάνω από 2200 σε σύνολο 4079 που δούλεψαν φέτος, υποχρεώνοντας πολλούς μόνιμους συναδέλφους σε μετακινήσεις σε περισσότερα σχολεία.

Με αυτές τις αντιλαϊκές-αντιεκπαιδευτικές ενέργειες η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛΛ χειροτερεύει ακόμη περισσότερο την κατάσταση στην εκπαίδευση. Υλοποιεί τις πάγιες επιδιώξεις της Ε.Ε. και των μονοπωλίων για:
·       μαθητές (αυριανούς εργαζομένους) που θα έχουν δεξιότητες και όχι συνολική γνώση της φυσικής και κοινωνικής πραγματικότητας, που θα είναι πλήρως υποταγμένοι στους εργοδότες τους και ιδεολογικά χειραγωγημένοι στην κατεύθυνση της ανταγωνιστικότητας. Επιδιώκουν με λίγα λόγια οι αυριανοί εργαζόμενοι να μην έχουν τα νοητικά εργαλεία να κατανοήσουν την πραγματικότητα και άρα να μη μπορούν να την αλλάξουν προς όφελός τους.
·       Προώθηση της περιβόητης αυτονομίας των σχολικών μονάδων και τη σύνδεσή της με την τοπική κοινωνία και οικονομία. Στην πραγματικότητα στόχο έχει την παράδοση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών στην τοπική αυτοδιοίκηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε Δήμου ή της Περιφέρειας.

Σε αυτή τη συνολική στρατηγική εντάσσεται και η δημιουργία ενός τετρατάξιου Γυμνασίου και ενός διτάξιου Λυκείου, το οποίο βρίσκει το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΖ απόλυτα αντίθετο. Με το προτεινόμενο σχέδιο θα εισαχθεί ένα τετρατάξιο Γυμνάσιο, στο οποίο θα παρέχεται ένα υποβαθμισμένο εκπαιδευτικό έργο και από το οποίο θα περνούν ανεξαιρέτως όλοι οι μαθητές και αμέσως μετά ένα επιλεκτικό Λύκειο με μαθήματα που θα χωρίζονται σε μαθήματα βασικής γνώσης και αυξημένης δυσκολίας. Είναι προφανές ότι μεγάλο μέρος των μαθητών θα εγκλωβίζεται αναγκαστικά λόγω της πλημμελούς προετοιμασίας τους στο Γυμνάσιο στην επιλογή μαθημάτων βασικής γνώσης που δεν θα οδηγούν πουθενά.

Επιπλέον και ειδικά για τα Γυμνάσια:
1.  Μειώνονται οι εβδομαδιαίες διδακτικές ώρες από 35 σε 32.
2.  Διακρίνονται τα μαθήματα σε κύρια και δευτερεύοντα.
3.  Καταργούνται οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για τα μαθήματα που χαρακτηρίζονται ως δευτερεύοντα.
4.  Εισάγεται πιλοτικά η περιγραφική αξιολόγηση για μικρό αριθμό σχολείων για την επόμενη σχολική χρονιά με προοπτική να γενικευτεί αυτό το μέτρο το μεθεπόμενο σχολικό έτος.
5.  «Ελαστικοποιούνται» οι αναθέσεις μαθημάτων.
6.  Το σχολικό έτος χωρίζεται σε 2 τετράμηνα όπως το Λύκειο και παρατείνεται το διδακτικό έτος έως τέλη Μαΐου.

Η επιλογή έξι μόνο μαθημάτων στο Λύκειο αποτελεί απαράδεκτη σκέψη, η οποία δεν πρέπει να υλοποιηθεί. Είμαστε επίσης κατηγορηματικά αντίθετοι με τη δημιουργία μαθημάτων βασικών γνώσεων και μαθημάτων αυξημένης γνωστικής δυσκολίας του ιδίου αντικειμένου. Αποτελεί απαράδεκτη επινόηση η εισαγωγή της βεβαίωσης φοίτησης για τους μαθητές που θα υποχρεωθούν αναγκαστικά να επιλέξουν τα μαθήματα βασικών γνώσεων. Στην πραγματικότητα τους χορηγείται μία βεβαίωση αμφίβολης αξίας, ενώ διαχωρίζει τους μαθητές σε πατρίκιους και πληβείους.

Η επιλογή του Εθνικού Απολυτηρίου και οι εξετάσεις στα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας δεν αποτελεί κατάργηση των Πανελληνίων Εξετάσεων, όπως ψευδεπίγραφα ισχυρίζεται ο κύριος Λιάκος και η Επιτροπή του. Η ηλεκτρονική επιλογή θεμάτων, η διαβάθμιση θεμάτων, η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, η διόρθωση γραπτών από άλλο βαθμολογητή και όχι από τον διδάσκοντα στην πραγματικότητα παραπέμπουν σε ένα νέο σύστημα τύπου Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Η σύνδεση της αξιολόγησης του αξιολογητή-διορθωτή των γραπτών για το Εθνικό Απολυτήριο με την αξιολόγηση του διδάσκοντα καθηγητή (βαθμολογία τετραμήνων), και η αρνητική αξιολόγηση του διδάσκοντα καθηγητή, εάν υπάρχει σημαντική απόκλιση μεταξύ της βαθμολογίας του και της γραπτής απόδοσης του μαθητή αποτελεί την πιο αναχρονιστική, βάρβαρη και αντιεκπαιδευτική εισήγηση.

Το σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και η σύνδεση της μοριοδότησης-βαθμολόγησης του μαθητή με τον αριθμό επιλογών και την συνακόλουθη μείωση των μορίων του μαθητή εάν κάνει περισσότερες της μίας επιλογής τμήματος ΑΕΙ, αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και παραπέμπει σε λογικές «καζίνο».

19 Ιουνίου 2016

Πρόσκληση σε σύσκεψη

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος 15/6/2016
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.: 44
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ
Τηλέφωνο
:
6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
http://elmez.blogspot.gr
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr



ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση σε σύσκεψη»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καλεί τους συναδέλφους συμβασιούχους (αναπληρωτές- αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου – ωρομισθίους) σε σύσκεψη την Πέμπτη 23/6 και ώρα 21.00 στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου (Ευγενίδου 6, στο ισόγειο) με θέμα τις τελευταίες εξελίξεις αναφορικά με το ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων και τις καταργήσεις θέσεων εργασίας.

Αλληλεγγύη στον αγωνιζόμενο γαλλικό λαό

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος 15/6/2016
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.: 43
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ
Τηλέφωνο
:
6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
http://elmez.blogspot.gr
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr



ΘΕΜΑ: «Αλληλεγγύη στον αγωνιζόμενο γαλλικό λαό»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου εκφράζει την Αλληλεγγύη του με το λαό της Γαλλίας και τον αγώνα ενάντια στις αντεργατικές πολιτικές του αντεργατικού «πακέτου Ελ Κομρι»

Στη Γαλλία, όπως και στην Ελλάδα, προωθούνται αντεργατικά μέτρα που στόχο έχουν την διασφάλιση της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων. Προϋπόθεση της κερδοφορίας τους όμως, είναι ο σφαγιασμός της εργατικής τάξης. Οι μειώσεις μισθών, συντάξεων, καταργήσεις εργατικών δικαιωμάτων, εμπορευματοποίηση Υγείας και παιδείας. Μεγαλύτερο θύμα αυτής της επίθεσης είναι η νεολαία, η οποία καταδικάζεται στην Ανεργία, ή σε εργασιακές σχέσεις μεσαίωνα!

Η υλοποίηση αυτής της αντεργατικής πολιτικής περνάει μέσα από την κατάπνιξη κάθε φωνής αντίστασης. Για αυτό βλέπουμε να γιγαντώνεται η επίθεση ενάντια στα συνδικαλιστικά δικαιώματα και ελευθερίες, ενάντια στους εργάτες που παλεύουν και κινητοποιούνται.

LinkWithin