Οι σελίδες του Ιστολογίου ανανεώνονται τακτικά μετά από κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου

19 Φεβρουαρίου 2017

Κινητοποίηση 21/02 ενάντια στα νέα αντιλαϊκά μέτρα – Προκήρυξη τοπικής πανζακυνθιακής απεργίας με ανοιχτή ημερομηνία και από κοινού με άλλα σωματεία για απορρίμματα-Νοσοκομείο

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 19/02/2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:18

Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Κινητοποίηση 21/02 ενάντια στα νέα αντιλαϊκά μέτρα – Προκήρυξη τοπικής πανζακυνθιακής απεργίας με ανοιχτή ημερομηνία και από κοινού με άλλα σωματεία για απορρίμματα-Νοσοκομείο»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΖ ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ζακύνθου καλεί σε συλλαλητήριο στις 21 Φεβρουαρίου στις 19.30 στο ΕΚΖ (Ευγενίδου 5) ενάντια στα νέα μέτρα της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ που στοχεύουν ενάντια στους εργαζομένους σε Ιδιωτικό και Δημόσιο Τομέα, τους αυτοαπασχολούμενους, τους φτωχούς αγρότες, τους συνταξιούχους και τους ανέργους. Στην επίθεση που εξαπολύει το κεφάλαιο, οι κυβερνήσεις του και οι θεσμοί για να περιφρουρήσουν και να αυξήσουν τα κέρδη των μονοπωλίων, οφείλουμε τα λαϊκά στρώματα που έχουμε αντικειμενικά κοινό συμφέρον να αντισταθούμε.

Την ίδια ώρα, τα τοπικά προβλήματα της Υγειονομικής Περίθαλψης, λόγω της απαξίωσης των δομών του Νοσοκομείου και των απορριμμάτων που παραμένουν στους δρόμους προκαλώντας τεράστια προβλήματα υγιεινής στους κατοίκους του νησιού και τους επισκέπτες, γιγαντώνονται. Οι ευθύνες της κυβέρνησης , της Περιφέρειας και του Δήμου είναι τεράστιες. Για τους λόγους αυτούς, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ανταποκρίνεται στο κάλεσμα του Ε.Κ.Ζ. και παίρνει απόφαση για προκήρυξη 24ωρης ΑΠΕΡΓΙΑΣ στη Ζάκυνθο με ανοιχτή ημερομηνία και σε συνεννόηση με τα υπόλοιπα σωματεία που μετέχουν στη δράση, με τα εξής αιτήματα:

15 Φεβρουαρίου 2017

Αποκριάτικος Χορός

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 15/02/2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:17
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης

ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: 
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr


ΘΕΜΑ: «Αποκριάτικος Χορός»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου σάς προσκαλεί στον ετήσιο αποκριάτικο χορό, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου και ώρα 9.30 μ.μ. στον «Κόκκινο Βράχο». Τιμή πρόσκλησης με ποτό 7€ (τιμή 2ου ποτού 5,80€ -όχι σπέσιαλ ποτό), χωρίς ποτό 4€ (τιμή ποτού 5,80€ -όχι σπέσιαλ ποτό).

Μπουκάλι (Johnnie, Dewars, Cutty Shark, Smirnoff, Stolichnaya) 60€ ανά 5 άτομα. Μπουκάλι κρασί (Solomos wines) 17€ ανά 2 άτομα. Φαγητό σε τιμές καταλόγου.

Η τιμή της πρόσκλησης με ποτό (7€) ΔΕΝ αφαιρείται από τα 60€ σε περίπτωση που θα παραγγελθεί μπουκάλι.

Προσκλήσεις μπορείτε να προμηθευτείτε από τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕΖ, στα τηλέφωνα επικοινωνίας των μελών.

Για δική σας διευκόλυνση, μπορείτε να κλείσετε τραπέζι στο τηλ. 26950 25820 (τηλ. του καταστήματος).


Το Δ.Σ.




Αλληλεγγύη στους αγωνιζόμενους μαθητές

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 15/02/2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:16

Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Αλληλεγγύη στους αγωνιζόμενους μαθητές»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου δηλώνει τη συμπαράστασή του στον αγώνα των μαθητών που ξεδιπλώνεται σε ολόκληρη την Ελλάδα. Τα αιτήματά τους είναι και δικά μας αιτήματα. Στο πλαίσιο αυτό, ενώνουμε τη φωνή μας με τη φωνή των μαθητών μας και διεκδικούμε:
§  Το υπουργείο και η κυβέρνηση να εξασφαλίσουν τώρα χρηματοδότηση για να λειτουργήσουν κανονικά τα σχολεία μας. Θέρμανση σε κάθε σχολείο και τάξη!
§  Ούτε 1 ευρώ από την τσέπη των γονιών μας για τη μόρφωσή μας.
§  Κανένας αιφνιδιασμός και αλλαγή στις ημερομηνίες των πανελλαδικών. Καμία σκέψη για κατάργηση των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων!
§  Να μπορούμε να δίνουμε εισαγωγικές εξετάσεις όσες φορές θέλουμε, κρατώντας βαθμολογία στα μαθήματα που επιθυμούμε.
§  Καμία σκέψη για κατάργηση ειδικοτήτων και τομέων στα ΕΠΑΛ με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
§  Δωρεάν - ασφαλή μεταφορά για όλους τους μαθητές, όλες τις ώρες της μέρας. Ένα γεύμα για όλους τους μαθητές.
§  Με ευθύνη του κράτους να εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για ουσιαστική εκπαίδευση των παιδιών των προσφύγων, τόσο στους χώρους φιλοξενίας, όσο και στα σχολεία κατά βάση τις απογευματινές ώρες.
§  Υγειονομική περίθαλψη και εμβολιασμό Ελληνόπουλων και προσφυγόπουλων.
§  Δημόσια δωρεάν Παιδεία για όλους.

Για το μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας στα ΕΠΑΛ

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 15/02/2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:15

Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Για το μεταλυκειακό έτος  – τάξη μαθητείας στα ΕΠΑΛ»

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ, με τις οδηγίες που έδωσε για την υλοποίηση του σχεδίου «Μεταλυκειακού έτους – Τάξη Μαθητείας», κάνει ένα ακόμα βήμα στην κατεύθυνση εφαρμογής της «μαθητείας»  στα ΕΠΑΛ συνεχίζοντας την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ – ΠΑΣΟΚ (βλ. ν. 4186/2013).
Μέσα από τις οδηγίες που έδωσε το Υπουργείο προβλέπεται:
1.    Από το σχολικό έτος 2016-2017 να ξεκινήσει η υλοποίηση μεταλυκειακού έτους – τάξη μαθητείας για αποφοίτους ΕΠΑΛ συνολικής διάρκειας 9 μηνών.
2.    Κατά τη διάρκεια της μαθητείας θα υπάρχει συνδυασμός εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας (4 ημέρες) και μαθημάτων ειδικότητας στο σχολείο (1 μέρα).
3.    Μετά την ολοκλήρωση της μαθητείας προβλέπονται εξετάσεις πιστοποίησης από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. για την λήψη πτυχίου ειδικότητας επιπέδου 5.
4.    Η αμοιβή των μαθητών θα είναι στο 75% του βασικού μισθού (δηλ 17,12€). Τα 11€ θα επιδοτούνται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ και τα υπόλοιπα θα τα καλύπτει ο εργοδότης.
5.    Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Δ.Ε., οι διευθυντές των ΕΠΑΛ και των Ε.Κ θα έχουν αποφασιστικό ρόλο στην αναζήτηση επιχειρήσεων ή φορέων με τους οποίους θα συνάψει συμφωνίες το σχολείο. Αντίστοιχα τα σχολεία θα αναλαμβάνουν και τα υπόλοιπα γραφειοκρατικά ζητήματα οργάνωσης και υλοποίησης του προγράμματος.
6.    Ορίζονται αναλυτικά οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί το σχολείο για να έχει το δικαίωμα οργάνωση τους έτους μαθητείας καθώς και ποιοι μαθητές θα μπορούν να συμμετέχουν.
7.    Ο σύλλογος διδασκόντων του ΕΠΑΛ εγκρίνει την κατανομή των μαθητών στις επιχειρήσεις και κατανέμει τις ώρες διδασκαλίας στους καθηγητές (στα μαθήματα ειδικότητας στο σχολείο και τις ώρες εποπτείας στις επιχειρήσεις).
8.    Ορίζονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις τω μαθητών κατά τη διάρκεια της μαθητείας (π.χ. καλή συνεργασία με τα στελέχη της επιχείρησης) 
Ορισμένα γενικότερα ζητήματα
Η πιο αποφασιστική προώθηση της μαθητείας, στα πλαίσια της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, δεν είναι ένα γεγονός ξεκομμένο από τους γενικότερους σχεδιασμούς, αλλά και τους προβληματισμούς, που έχουν τα αστικά επιτελεία για την Επαγγελματικής Εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το ζήτημα της λεγόμενης «αναβάθμισης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» είναι παρόν σε όλα τα κείμενα της Ε.Ε., στις εκθέσεις της Κομισιόν και στα κείμενα του ΟΟΣΑ. Διαπιστώνεται ως «ανησυχητικό φαινόμενο»,  «η χαμηλή συμμετοχή στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (ποσοστό γύρω στο 31%, ενώ ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι γύρω στο 49%).

Σχετικά με τις Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 15/02/2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:14

Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Σχετικά με τις Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια»

Με πρόσφατη εγκύκλιο του (220473/Δ2/23-12-2016) το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε οδηγίες στα Λύκεια για την εκπόνηση Δημιουργικών Εργασιών για το σχολικό έτος 2016 – 2017 με βάση το Π.Δ. 46/2016 που αφορά την αξιολόγηση των μαθητών. Στις οδηγίες αυτές περιγράφονται ο σκοπός, η μορφή και τα θέματα που αφορούν τις Δημιουργικές Εργασίες, καθώς και η οργάνωση, η προετοιμασία τους και η αξιολόγηση τους.
Από τις πρώτες γραμμές μπορεί κανείς να διακρίνει ότι η εκπόνηση των λεγόμενων «Δημιουργικών Εργασιών» δεν έχουν άλλο σκοπό παρά να προετοιμάσουν τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία στις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στην εκπαίδευση, στα ίδια τα αναλυτικά προγράμματα, στη νέα δομή του Λυκείου, έτσι όπως έχει περιγραφεί και από τα πορίσματα του κοινωνικού διαλόγου για την Παιδεία και που υπαγορεύονται από την Ε.Ε. και τον ΟΟΣΑ .
Δεν εξηγείται αλλιώς η «πρεμούρα» υλοποίησης αυτής της διαδικασίας, με την αποστολή της εγκυκλίου μέσα στις γιορτές, η προχειρότητα και το θολό τοπίο που προκύπτει από το σχεδιασμό της, το γραφειοκρατικό βάρος που καλείται να αναλάβει ο εκπαιδευτικός τη στιγμή που αυτή τη περίοδο ασχολείται με διαγωνίσματα, βαθμολογίες, απουσίες, έλεγχους επίδοσης, κ.α.

Σχετικά με τη θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 15/02/2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:13

Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Σχετικά με τη θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια»

Το Υπουργείο Παιδείας έστειλε πρόσφατα, σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας, εγκύκλιο σχετικά με το σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων στα πλαίσια του θεσμού της “Θεματικής Εβδομάδας” με τίτλο “Σώμα και ταυτότητα” στις ενότητες α) διατροφή και ποιότητα ζωής β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων γ) έμφυλες ταυτότητες.

Με βάση την εγκύκλιο επισημαίνουμε τα εξής ζητήματα:
1.   Οι προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης δεν είναι αθώες. Έχουμε πια αρκετή πείρα για το πώς επιδιώκεται να αξιοποιηθούν τέτοιες δραστηριότητες. Το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίζεται ότι με αυτό τον τρόπο ενισχύεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Αναρωτιόμαστε αλήθεια πως ενισχύεται η εκπαιδευτική διαδικασία όταν: οι συγκεκριμένες δραστηριότητες προωθούνται στα μέσα της σχολικής χρονιάς, με γνωστή την κατάσταση των σχολείων (κενά, ελλείψεις σε υποδομές, χρηματοδότηση κ.τ.λ.), ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων αναγκάζεται να συμπληρώνει ωράριο σε 2-3 ή 4 σχολεία και ο φόρτος από τις Β΄ και Γ΄ αναθέσεις είναι πολύ μεγάλος; Την ίδια στιγμή που περικόπτονται ώρες από το κύριο κορμό των μαθήματων στο Γυμνάσιο (π.χ. Φιλολογικά, Βιολογία, Οικιακή Οικονομία), την ίδια στιγμή που κόπηκαν οι 2 ώρες του Project για κάθε τάξη του Γυμνασίου, έρχονται σήμερα να στριμώξουν μέσα σε μια εβδομάδα, μια σειρά θέματα που θα μπορούσαν να προσεγγίζονται μέσα στην τάξη, μέσα στο μάθημα, καθόλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Και όλα αυτά τη στιγμή που είναι γνωστό ότι κάθε σχολείο στα πλαίσια του προγραμματισμού που κάνει κάθε Σεπτέμβρη μπορεί, με συλλογικό τρόπο, να αποφασίσει ποια θέματα και με ποιο τρόπο θα ανοίξει, τι εκδηλώσεις θα κάνει, τις διδακτικές επισκέψεις θα πραγματοποιήσει κ.τ.λ. Τι σκοπούς έχει λοιπόν η κυβέρνηση και το Υπουργείο λοιπόν μέσα από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα;

Πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης της ΕΛΜΕ Ζακύνθου εν όψει της Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 15/02/2017

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:12

Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης της ΕΛΜΕ Ζακύνθου εν όψει της Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου εκτιμά ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ προετοιμάζεται πυρετωδώς για νέο πακέτο αντιλαϊκών μέτρων! Προετοιμάζει μεγάλη μείωση ή και κατάργηση του αφορολόγητου, νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων, νέα μέτρα και μόνιμο κόφτη και μετά το 2019.
Τέρμα πια με την κοροϊδία της «σκληρής διαπραγμάτευσης» και της «δίκαιης ανάπτυξης»!
Τέρμα πια με την αναμονή, την απογοήτευση και τη μοιρολατρία!
Τώρα μέσα από το συλλογικό αγώνα, με σημαία τις σύγχρονες ανάγκες μας, με ενότητα όλων των εργαζομένων και συμμαχία των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, μπορούμε να βάλουμε τη δική μας σφραγίδα στις εξελίξεις.
Τα αντιλαϊκά παζάρια που δίνουν και παίρνουν αυτές τις μέρες, οι εκβιασμοί και η τρομοκρατία για να κλείσει η 2η αξιολόγηση έχουν ένα μόνο στόχο: Να επιταχυνθεί η εφαρμογή των μέτρων των 3ου Μνημονίου, να γονατίσουν το λαϊκό κίνημα.
Κυβέρνηση και Ν.Δ. διαγκωνίζονται για το ποιος μπορεί, πιο γρήγορα και αποφασιστικά να φέρει εις πέρα τη «βρώμικη δουλειά». «Σφάζονται στην ποδιά» του ΣΕΒ και των εργοδοτικών οργανώσεων, οι οποίοι, σε συγχορδία με τα κοράκια της Ε.Ε. και του ΔΝΤ,  ζητούν νέο αίμα, νέα μέτρα, νέα σφαγή των εργαζομένων για να σώσουν τα κέρδη τους!
Τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές είναι στο στόχαστρο αυτής της γενικευμένης  επίθεσης!
Δεν αποδεχόμαστε την κυβερνητική απάτη για τη δήθεν «κανονικότητα» στα σχολεία, δεν συμβιβαζόμαστε:
·        Με την κατάσταση στην δήθεν «ευνοημένη», κατά την κυβέρνηση, Ειδική Αγωγή, όπου χιλιάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες έμειναν και φέτος έξω από τις δημόσιες δομές της, χωρίς παράλληλη στήριξη, χωρίς θεραπείες!!!
·        Με τις 4000 απολύσεις αναπληρωτών (συν  τον ΟΑΕΔ – δουλεμπορικό που απειλεί με περικοπή επιδόματος ανεργίας) και τις 8000 θέσεις εργασίας που χάθηκαν εξαιτίας των περυσινών αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
·        Με τη σταθερή υποβάθμιση της εκπαιδευτικής - παιδαγωγικής διαδικασίας, τα εκατοντάδες κενά που ακόμα υπάρχουν, τις ελλείψεις σε υποδομές, την υποχρηματοδότηση, το κόψιμο των εργαστηριακών ωρών, τον φόρτο από τις Β’ και Γ’ αναθέσεις στη Β/θμια, το πετσόκομμα ωρών από τον κύριο κορμό των μαθημάτων στο Γυμνάσιο (π.χ. Φιλολογικά, Βιολογία, Οικ. Οικονομία κλπ), το τσάκισμα του ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου, με τη δημιουργία ενός σχολείου που «όλοι θα τα κάνουν όλα».
·        Με τον εκπαιδευτικό λάστιχο, που μετακινείται συνεχώς για συμπληρώσει από σχολείο σε σχολείο κι από βαθμίδα σε βαθμίδα. Με την αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών σε 30 ώρες!!
·        Με τις καταργήσεις τμημάτων στα ΕΠΑΛ ακόμα και στη μέση της χρονιάς καθώς και με την πιο αποφασιστική προώθηση της μαθητείας, την πιο άμεση εμπλοκή των σχολείων και των εκπαιδευτικών με τους εργοδότες, την μετατροπή τους σε «γραφεία ευρέσεως εργασίας». Με την προσαρμογή του σχολείου στις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.
·        Με τις αλλαγές που κυοφορούνται στη δομή, το περιεχόμενο και τη λειτουργία του Λυκείου, όπως περιγράφονται μέσα από την πρόταση του ΙΕΠ και τα πορίσματα του διαλόγου για την Παιδεία και θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε ένα ακόμα πιο ταξικό, διαφοροποιημένο και εξετασιοκεντρικό σχολείο με περιορισμό της γενικής παιδείας.
Αυτή η πραγματικότητα στα σχολεία δεν μπορεί κρυφτεί παρά την προσπάθεια της κυβέρνησης να ρίξει χρυσόσκονη στην αντιεκπαιδευτική της πολιτική π.χ. πως με τις Δημιουργικές Εργασίες στο Λύκειο θα καλλιεργηθεί το ερευνητικό πνεύμα και η δημιουργική ικανότητα των μαθητών ή με τη θεματική εβδομάδα στα Γυμνάσια, όπου επιδιώκει να παρέμβει με συστηματικό τρόπο στο μυαλό και την ψυχή της νέας γενιάς.
Οι αναδιαρθρώσεις που προωθούνται συνολικά στον κρατικό τομέα (βλ ν.4440/2016 για την κινητικότητα, ν.4369/2016 για τη αξιολόγηση), οδηγούν στην οικοδόμηση ενός κράτους ευέλικτου και προσαρμοσμένου στις σύγχρονες ανάγκες του κεφαλαίου, με εργαζόμενους λάστιχο, εχθρικό για το λαό και φιλικό για τους επιχειρηματικούς ομίλους.
Στο στόχο αυτό εντάσσεται και η αυτόνομη, συνεχώς αξιολογούμενη σχολική μονάδα, που θα έχει ευθύνη στα οικονομικά της, στο πρόγραμμά της, μελλοντικά και στην πρόσληψη των εκπαιδευτικών της, την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών!
Δεν θα κάνουμε βήμα πίσω από το δίκαιο αίτημα της ανάκτησης των απωλειών
που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια.

LinkWithin