Οι σελίδες του Ιστολογίου ανανεώνονται τακτικά μετά από κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου

09 Οκτωβρίου 2017

Πλαίσιο πάλης της ΕΛΜΕΖ το προσεχές διάστημα

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 06/10/2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.: 48
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ, ΔΔΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr


ΘΕΜΑ: «Πλαίσιο πάλης της ΕΛΜΕΖ το προσεχές διάστημα»

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι
Όλοι βιώνουμε τις συνέπειες των τριών μνημονίων. Όλες οι κυβερνήσεις που πέρασαν και η σημερινή ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ φόρτωσαν στις πλάτες μας δυσβάσταχτα βάρη για να σώσουν τους επιχειρηματικούς ομίλους από την κρίση.
Κανένας κλάδος δε “γλίτωσε” από τα μέτρα και τις περικοπές. Χάσαμε 6 μισθούς, δουλεύουμε μέχρι τα 67, μας επέβαλαν ληστρική φορολογία, ζούμε μέσα στην ανασφάλεια για μας και τα παιδιά μας. Πάνω σ’ αυτά θα έρθουν να προστεθούν και νέα αντιλαϊκά μέτρα.
Βλέπουμε με αγωνία τους μαθητές μας να δίνουν τη μάχη να μπουν σε μια σχολή, να στήνονται στις ουρές του ΟΑΕΔ, να μεταναστεύουν γιατί το μέλλον τους είναι αβέβαιο.
Έχουμε ευθύνη κανένας εκπαιδευτικός να μη συμβιβαστεί μ’ αυτή την πραγματικότητα!
Η 3η αξιολόγηση, με την ψήφιση 100+ προαπαιτούμενων, η κατάθεση ενός ακόμα προϋπολογισμού, οι περικοπές επιδομάτων (οικογενειακών, πρόνοιας κ.α.), ο νέος τρόπος υπολογισμού των συντάξεων, οι ευέλικτες εργασιακές σχέσεις, το άνοιγμα των πλειστηριασμών που υπερψήφισαν και συμφώνησαν με το 3ο Μνημόνιο μαζί ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ – ΠΑΣΟΚ και λοιποί, θα σημάνει ακόμα πιο σκληρή επίθεση στη ζωή μας.
Είναι ψέμα το επιχείρημα που καλλιεργεί η κυβέρνηση και τα άλλα κόμματα του κεφαλαίου και της ΕΕ, ότι τα δύσκολα πέρασαν, είναι πίσω. Μόνο η πάλη των εργαζομένων μπορεί να βάλει φρένο, να αντιστρέψει τη δύσκολη κατάσταση.
Κανείς δεν πρέπει να πιστέψει τα παραμύθια της “δίκαιης ανάπτυξης”. Η ανάπτυξή τους, οι στόχοι της ανταγωνιστικότητας, η κερδοφορία, η επιχειρηματικότητα, που όλοι μαζί στηρίζουν, προϋποθέτει όλο το αντεργατικό οπλοστάσιο σε ισχύ, νέα αντιλαϊκά μέτρα για πολλά χρόνια ακόμα! 
Για αυτήν την καπιταλιστική ανάπτυξη, για την έξοδο στις αγορές, την επίτευξη και διατήρηση των πρωτογενών πλεονασμάτων για πολλά χρόνια ακόμα, για αυτά τσακώνονται ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, για το ποιος καλύτερα μπορεί να τα υλοποιήσει, μάτωσαν το λαό φορτώνοντας τα βάρη της καπιταλιστικής κρίσης, θα τον ματώσουν ακόμα περισσότερο στο όνομα της ανάκαμψης της οικονομίας.
Το έγκλημα στο Σαρωνικό επιβεβαιώνει ότι η ανάπτυξη για το κεφάλαιο δε συμβαδίζει με τις ανάγκες της εργατικής τάξης και του λαού.
Ξέρουν ότι η πολιτική τους είναι άδικη και ταξική. Ότι αντικειμενικά αργά ή γρήγορα θα γεννηθούν αντιδράσεις και γι’ αυτό βιομήχανοι και επενδυτές απαιτούν σιγή νεκροταφείου από τους εργαζόμενους. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και σ’ αυτό σπεύδει να δεσμευτεί. Φέρνει νέο συνδικαλιστικό νόμο όπου θα  βάζει νέα εμπόδια στην οργάνωση των εργαζομένων και στην ανάπτυξη των αγώνων (ηλεκτρονικό φακέλωμα των εργαζομένων και της συνδικαλιστικής δράσης, αξεπέραστα εμπόδια στο πρωτοβάθμιο σωματείο για τη λήψη απόφασης για απεργία κ.ά.).
Τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και οι ελευθερίες, το δικαίωμα στην απεργία κατακτήθηκαν με αγώνες και αίμα. Δεν θα τους αφήσουμε να τα πάρουν πίσω!
Όλοι στον αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή κρατική αξιολόγηση!
Οι αλλαγές στο δημόσιο, έρχονται να υπηρετήσουν την ενίσχυση της επιχειρηματικής λειτουργίας των δημόσιων υπηρεσιών, την παράδοση ολόκληρων τομέων κι υπηρεσιών στους ιδιώτες. Η «αξιολόγηση» έρχεται να μετρήσει αυτούς τους στόχους!
Το επόμενο διάστημα είναι κρίσιμο. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ από κοινού με τη ΝΔ ψήφισαν τροπολογία για να ξεπεράσουν τις αντιστάσεις των εργαζομένων στο νόμο Βερναρδάκη για την “αξιολόγηση”. Γίνεται ακόμα πιο φανερό, ότι τόσο η αξιολόγηση Μητσοτάκη όσο και η αξιολόγηση ΣΥΡΙΖΑ έχει αντιδραστικό και τιμωρητικό χαρακτήρα.
Αυτούς τους σκοπούς υπηρετεί και η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Το Υπουργείο Παιδείας σπεύδει να ξεκινήσει άμεσα τη διαδικασία αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης και των σχολικών μονάδων. Είναι η συνέχεια της διαδικασίας επιλογής των δ/ντών των σχολικών μονάδων που έγινε πρόσφατα. Με τον ίδιο τρόπο εκβιάζει τους συναδέλφους μας αναπληρωτές ότι δε θα γίνει κανένας μόνιμος διορισμός, αν δεν ολοκληρωθεί η αξιολόγηση. 
Οι στόχοι της αξιολόγησης δεν είναι η αναβάθμιση του σχολείου και η βελτίωση της εκπαίδευσης, όπως ισχυρίζεται το Υπουργείο, αλλά να προωθηθούν πιο γρήγορα  οι περικοπές και η «εξοικονόμηση» δαπανών, οι αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου (βλ. νέο Λύκειο, αυτονομία - κατηγοριοποίηση σχολείου κ.ά.), στη βάση των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.
Καλούμε όλα τα σωματεία να πάρουν αποφάσεις “αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα”.
Οι εξελίξεις στην Παιδεία είναι κομμάτι της γενικότερης επίθεσης!
Στο όνομα του εξορθολογισμού και της περιβόητης “κανονικότητας” μπαίνουν στο μόνιμο κόφτη τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Στα σχολεία υπάρχουν χιλιάδες ελλείψεις, κλείνουν και συγχωνεύονται εκατοντάδες τμήματα των ΕΠΑΛ και των κατευθύνσεων των ΓΕΛ, τα πολυπληθή τμήματα αποτελούν τον κανόνα, η μεταφορά και σίτιση των μαθητών αποτελεί “όνειρο θερινής νυκτός”, η ενισχυτική και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη για μια ακόμα χρονιά δεν υλοποιείται, εκατοντάδες συνάδελφοι μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο, μένουν για χρόνια μακριά από τα σπίτια τους και νιώθουν τη μέγγενη της “κανονικότητας”, το μάθημα να γίνεται όπως  όπως, σε βάρος βέβαια των παιδιών και κυρίως αυτών των λαϊκών, εργατικών οικογενειών.
Οι συνάδελφοί μας, συμβασιούχοι αναπληρωτές, για μια ακόμα χρονιά με μια βαλίτσα στο χέρι, κοιμούνται σε παραλίες ή στοιβάζονται σε πανάκριβα δωμάτια ή σπίτια, αφού δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το σοβαρό ζήτημα στέγασης και σίτισης, με δεδομένη την οικονομική εξαθλίωση τους.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα οι μαθητές μας  να μην έχουν τη μόρφωση που τους αξίζει. Να μην έχουν την εκπαίδευση που θα τους ανοίγει τους ορίζοντες στη σκέψη, το ερέθισμα για ψάξιμο και μελέτη, την ουσιαστική επαφή με τη γνώση. Οδηγούνται έτσι στην «παπαγαλία», στις αποσπασματικές γνώσεις, στην απέχθεια για το σχολείο.
Με τις κυβερνητικές εξαγγελίες για το Λύκειο και τον τρόπο πρόσβασης θέλουν να χτίσουν ένα ακόμα πιο σκληρό, ταξικό και ανταγωνιστικό σχολείο, να περικόψουν τα όποια στοιχεία γενικής παιδείας έχουν απομείνει, να μετατρέψουν το Λύκειο σε ένα απέραντο εξεταστικό κάτεργο, να εξειδικεύσουν τους μαθητές σε συγκεκριμένα αντικείμενα με στόχο καθαρά την επιλογή σχολής.
Προσαρμόζουν το σχολείο στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, όπως ακριβώς έκαναν και με τις αλλαγές στα ΕΠΑΛ, που υπηρετούν τις εργασιακές σχέσεις του υποκατώτατου μισθού και της ανακύκλωσης της ανεργίας. Ταυτόχρονα προωθούνται σοβαρές περικοπές σε εκπαιδευτικούς, μέσω της μείωσης των γνωστικών αντικειμένων, ανοίγοντας έτσι ένα πελώριο κύκλο μετακινήσεων και κινητικότητας.
Όλοι μαζί εκπαιδευτικοί γονείς και μαθητές μπορούμε να τους χαλάσουμε τα σχέδια!

03 Οκτωβρίου 2017

Προκήρυξη Γενικής Συνέλευσης

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος 03/10/2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.: 47
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ
:
6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr


ΘΕΜΑ: «Προκήρυξη Γενικής Συνέλευσης»

Την Πέμπτη 05/10/2017 στο Αμφιθέατρο του Μουσικού Σχολείου στις 8:30 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕΖ, με κύρια θέματα:

1.   Συζήτηση επί της εισήγησης του ΔΣ της ΟΛΜΕ εν όψει ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ.

2.   Πρόγραμμα δράσης στο αμέσως προσεχές διάστημα.

3.   Οποιοδήποτε θέμα τεθεί από τους συναδέλφους.


20 Σεπτεμβρίου 2017

Συλλογή υπογραφών – Παρασκευή 29/9 Ημέρα Πανελλαδικής δράσης για τους αναπληρωτές στην Εκπαίδευση: Παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ Ζακύνθου στις 13.30

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος 19/9/2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:46
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ
:
6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Συλλογή υπογραφών – Παρασκευή 29/9 Ημέρα Πανελλαδικής δράσης για τους αναπληρωτές στην Εκπαίδευση: Παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ Ζακύνθου στις 13.30»
 
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου συμμετέχει στην ημέρα πανελλαδικής δράσης (29/9) στην οποία καλεί η «Πρωτοβουλία αναπληρωτών-ωρομισθίων και ελαστικά εργαζόμενων στην εκπαίδευση». Οι αναπληρωτές – συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί, που ως και 16 χρόνια διασχίζουν απ’ άκρη σ’ άκρη τη χώρα, που κάθε χρόνο με τη βαλίτσα στο χέρι αγωνιούν για το αν, το πότε και το πού θα δουλέψουν, δεν το βάζουν κάτω!
Μέσα από την ΕΛΜΕ Ζακύνθου μέσα από τις κατά τόπους ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, μαζί με όλους τους συναδέλφους, παλεύουν για να φέρουν στο προσκήνιο τις σύγχρονες ανάγκες και διεκδικούν τα δικαιώματά τους!
Πέρυσι 4000 έμειναν άνεργοι και φέτος το ίδιο θα συμβεί με κάποιους άλλους συναδέλφους. Το καλοκαίρι έζησαν την ανεργία, πολλοί δεν πήραν ούτε ταμείο ανεργίας, οικογένειές στενάζουν κάτω από το βάρος της γενικότερης αντιλαϊκής πολιτικής (φοροληστεία, ΕΝΦΙΑ, χαμηλοί μισθοί, διπλά έξοδα συντήρησης, ακριβές μετακινήσεις...) αλλά και της εναλλαγής μεταξύ ελαστικής εργασίας και ανεργίας!
Οι αλλαγές στην εκπαίδευση (υποχρηματοδότηση, αδιοριστία, αναπλήρωση-ωρομισθία, συμπτύξεις-συγχωνεύσεις, μείωση στο ωρολόγιο πρόγραμμα, υποβάθμιση διδακτικών αντικειμένων, παραπέρα υποβάθμιση προσχολικής και ειδικής αγωγής, Λύκειο-φροντιστήριο κ.ά...) που οδηγούν σε ένα αναχρονιστικό σχολείο όπου δουλεύει με όσους και όποιους εκπαιδευτικούς έχει, τσακίζει τους μαθητές και καταδικάζει τους συναδέλφους στη μόνιμη αναπλήρωση και περιπλάνηση!
Διεκδικούμε αταλάντευτα τα δικαιώματά των συναδέλφων συμβασιούχων, είμαστε αισιόδοξοι και πεπεισμένοι ότι το 2017, με τις τεράστιες δυνατότητες που υπάρχουν λόγω της επιστημονικής και τεχνολογικής ανάπτυξης, μπορούμε να ζήσουμε καλύτερα, εμείς, οι οικογένειές μας και οι μαθητές μας και οι συνάδελφοι αναπληρωτές να εργαστούν σε καλύτερες συνθήκες ως πραγματικοί παιδαγωγοί και όχι ως γυρολόγοι!
Διεκδικούμε:

Ανασυγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου σε σώμα. Τα τηλέφωνα και τα email των μελών του ΔΣ

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος, 19/9/2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.: 45
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης
:
 6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr


ΘΕΜΑ: «Ανασυγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου σε σώμα.
Τα τηλέφωνα και τα email των μελών του ΔΣ»


Σας ενημερώνουμε ότι το Δ.Σ. της Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ. ανασυγκροτήθηκε ομόφωνα ως εξής:

Πρόεδρος: Προβής Φώτης (697 893 6176 – foprovis@hotmail.com) 
Αντιπρόεδρος: Καπρούλιας Απόστολος (697 744 2349 – aakaproulias@yahoo.gr)
Γεν. Γραμματέας: Κωνσταντινίδης Πάρης (697 619 8168 – pariskons@gmail.com)
Ταμίας: Ανδρίτσος Θανάσης (694 478 3661 – aandrit@gmail.com)
Οργ. Γραμματέας: Σπίνος Παναγιώτης (698 656 3115 – pspinosp@gmail.com
Μέλη: α) Λάζου Μαρία  (694 498 6842 – mlazou62@gmail.com)
β) Ξανθοπούλου Αθηναΐς–Δανάη  (697 753 1015 – xanthdan@gmail.com


05 Σεπτεμβρίου 2017

06/9 στις 11.30 παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στη μείωση τμημάτων στη ΔΔΕ

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος 05/9/2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:44
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ
:
6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «06/9 στις 11.30 παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στη μείωση τμημάτων στη ΔΔΕ»
 
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει το υπ’ αρ. 4281/28-08-2017  έγγραφο του Περιφερειακού Δ/ντή Αθμιας και Β΄θμιας Εκπ/σης Ιονίων Νήσων κ. Γκούση με το οποίο ζητά από τους Διευθυντές ΔΕ διευκρινίσεις «για ποιο λόγο σε ορισμένες σχολικές μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη δημιουργήσει τμήματα Γενικής Παιδείας (ΓΠ), ο αριθμός των τμημάτων δεν συμφωνεί με τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία, αν και από τα στοιχεία του my-school, δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα χωρητικότητας στις αίθουσες διδασκαλίας». Σε εφαρμογή της απόφασης αυτής, στις 04/9 απέστειλε το υπ’αρ. 4355 έγγραφο με το οποίο μειώνει τον αριθμό των τμημάτων στο 3ο Γ/σιο, το ΓΕΛ Κατ/ρίου και το Γ/σιο Λιθακιάς.
Ο κ. Γκούσης από αυταρχισμό και διοικητικές απειλές γνωρίζει καλά. Αυτή η επιλογή, ασφαλώς, δεν είναι προσωπική στάση του Περ/κού Δ/ντή αλλά αποτελεί κεντρική κυβερνητική επιλογή της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛΛ στην εκπαίδευση να στοιβάζει σαν σαρδέλες τους μαθητές σε 27αρια – 30άρια τμήματα σε χώρους που δεν πληρούν τις σύγχρονες προϋποθέσεις ασφάλειας και εκπαίδευσης, στο όνομα της εξοικονόμησης πόρων. Οι παιδαγωγικοί λόγοι και η ασφάλεια δεν τίθενται καν ως κριτήρια (αποκλείονται με άλλα λόγια) για τη διαμόρφωση των τμημάτων στην πιο σεισμογενή περιοχή της χώρας και της Ευρώπης. Αποτελεί μέγιστη πρόκληση (με νωπές ακόμα τις μνήμες από τους πρόσφατους καταστροφικούς σεισμούς  σε Χίο, Λέσβο, Κω αλλά και σε Κεφαλονιά – Λευκάδα πριν λίγα χρόνια) να «παίζει» η κυβέρνηση με τους όρους διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την ασφάλεια των μαθητών προκειμένου να ικανοποιήσει τους δείκτες της αξιολόγησης και τις απαιτήσεις των εταίρων της. Η ΝΔ και τα άλλα κόμματα που ψήφισαν μαζί με τους ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛΛ το 3ο μνημόνιο -και έχουν δεσμευτεί να εφαρμόσουν και το 4ο- δε λένε κουβέντα γι’ αυτό το κρίσιμο ζήτημα, αφού συναινούν με αυτή την πολιτική.
Ο κ. Γκούσης υλοποιώντας την κυβερνητική επιλογή θέτει με εύσχημο αλλά σαφή τρόπο ζήτημα διοικητικής παράβασης στην περίπτωση που συγκροτούνται τμήματα με αριθμό μικρότερο των 27 – 28, ακόμη και 30 μαθητών. Ασκεί πίεση προς τα κάτω, που μέσω των Διευθυντών ΔΕ φθάνει στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων και τους συλλόγους διδασκόντων, ώστε να «διορθωθεί η παρανομία» στο ηλεκτρονικό σύστημα my-school.
Για άλλη μια φορά στο όνομα της νομιμότητας ζητούν θυσίες των όρων για την εκπαίδευση των παιδιών του λαού, προκειμένου να διαθέσουν και τη «δεκάρα» ακόμη στην ικανοποίηση των αναγκών των μονοπωλιακών ομίλων (επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές). Αυτή είναι η ετοιμότητα της συγκυβέρνησης και των στελεχών της για τη νέα σχολική χρονιά, με το στρίμωγμα των μαθητών για το «θάψιμο» στα κενά των σχολείων. Θέλει, μάλιστα, και το λαό να πανηγυρίσει μαζί της!!!
Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου δεν πρόκειται να αφήσει αναπάντητη την κυβερνητική πρόκληση. Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να βρίσκονται σε εγρήγορση και από κοινού με τους μαθητές και τους γονείς να μην επιτρέψουμε οποιαδήποτε μείωση/συγχώνευση/σύμπτυξη τμημάτων οργανώνοντας κινητοποιήσεις.

Απαιτούμε:

19 Ιουλίου 2017

Αλληλεγγύη στου απεργούς σε επισιτισμό-τουρισμό

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ
Ζάκυνθος 19/6/2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
Αρ. Πρωτ.:43
Πληροφορίες
:
Προβής Φώτης
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ
:
6978936176
Κοιν: ΜΜΕ
Site
:
e-mail
:
elmezante@yahoo.gr

ΘΕΜΑ: «Αλληλεγγύη στου απεργούς σε επισιτισμό-τουρισμό»

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου εκφράζει την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή του στους ξενοδοχοϋπάλληλους και τους εργαζόμενους στον επισιτισμό και τον τουρισμό εν όψει της απεργίας στον κλάδο στις 20 Ιουλίου.

Και στο νησί μας γνωρίζουμε πολύ καλά το μύθο της τουριστικής ανάπτυξης: την ώρα που οι πάντες ομολογούν ότι οι αφίξεις και τα κέρδη αυξάνονται, για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους και τους εργαζόμενους στον κλάδο του επισιτισμού-τουρισμού κυριαρχεί η δουλειά ήλιο με ήλιο, χωρίς ρεπό από την αρχή μέχρι τη λήξη της τουριστικής σεζόν, οι απλήρωτες υπερωρίες, η ανασφάλιστη εργασία, η εργοδοτική τρομοκρατία. Από κοντά και η διαρκής πίεση που βιώνουν οι αυτοαπασχολούμενοι και οι μικρομαγαζάτορες του κλάδου που αδυνατούν να αντέξουν την επέλαση των μεγάλων ξενοδοχείων, των all inclusive και των πεντάστερων.

10 Ιουλίου 2017

Αφιέρωμα στα 20 χρόνια από το θάνατο του Οδυσσέα Ελύτη


ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ

Παρουσιάζουμε σήμερα τα βίντεο και την παρουσίαση από την εκδήλωση της ΕΛΜΕΖ για τα 20 χρόνια από το θάνατο του Οδυσσέα Ελύτη.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 26 Ιουνίου 2016 στο Πνευματικό Κέντρο Ζακύνθου στις 20.30. 

Ομιλητές στη εκδήλωση ήταν οι συνάδελφοι Γιώργος Φιορεντίνος, Αθηνά Βλαχιώτη και Κατερίνα Τσικρίκα.

Την αφίσα της εκδήλωσης επιμελήθηκε ο συνάδελφος Γιώργος Σίσκος.

Εικαστική συμβολή στην εκδήλωση είχε ο Νίκος Πομόνης.

Στο πιάνο η συναδέλφισσα Παναγιώτα Παυγέλου και τα τραγούδια ερμήνευσε η Μαριέττα Σαρρή.

Τα βίντεο της εκδήλωσης (σε τέσσερα μέρη) μπορείτε να τα παρακολουθήσετε εδώ. Την παρουσίαση της εκδήλωσης σε μορφή Powerpoint μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ.

LinkWithin