ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ
|
Ζάκυνθος, 05/4/2017
|
||||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
|
Αρ. Πρωτ.: 27
|
||||
Πληροφορίες
|
:
|
Προβής Φώτης
|
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β/θμιας
Εκπ/σης
|
||
:
|
6978936176
|
Κοιν: ΜΜΕ
|
|||
Site
|
:
|
||||
e-mail
|
:
|
elmezante@yahoo.gr
|
|||
ΘΕΜΑ:
«Κανείς συνάδελφος να μην αναλάβει το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ‘‘Σχολικοί πρέσβεις
του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου’’. Οι εκπαιδευτικοί δε θα γίνουμε προπαγανδιστές
των σάπιων αξιών της Ε.Ε.»
Ένα νέο πρόγραμμα
εξωραϊσμού της Ε.Ε. ξεκινάει από φέτος στα σχολεία, και συγκεκριμένα στα
Λύκεια, με στόχο τις συνειδήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Πρόκειται για το
πρόγραμμα «Σχολικοί Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου».
Το περιεχόμενο του
προγράμματος αυτού είναι επικίνδυνο και αντιδραστικό. Για παράδειγμα λέει: «Τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι
μαθητές θα πρέπει να αναπτύξουν δράσεις και πρωτοβουλίες διαλόγου για ευρωπαϊκά
θέματα, όπως για παράδειγμα "9η Μαΐου - Ημέρα της Ευρώπης" (...)
ανεκτικότητα στη διαφορετικότητα κ.ά.».
Οι ευρωενωσιακοί
εμπνευστές του προγράμματος συνειδητά «ξεχνούν» ότι η 9η Μάη είναι η
μέρα της Αντιφασιστικής Νίκης των Λαών, είναι η μέρα τερματισμού του Β΄
Παγκοσμίου Πολέμου με τα εκατομμύρια νεκρούς που προκάλεσε η φασιστική και
ναζιστική λαίλαπα. Πολύ λογικό να το «ξεχνούν», μια και η ΕΕ έχει πάρει υπό τη
φιλόξενη προστασία της και προσφέρει αφειδή χρηματοδότηση στα
φασιστικά-ναζιστικά μορφώματα, βοηθώντας με κάθε τρόπο στην ενίσχυσή τους.
Επιπλέον, η
ιδεολογική ομπρέλα του «σεβασμού στη διαφορετικότητας» είναι, στο πνεύμα του
κοσμοπολιτισμού, το στοιχείο που συμβάλλει στην απόκρυψη της ταξικής διαίρεσης
της κοινωνίας, που αποτελεί την πραγματική αιτία διαχωρισμού των ανθρώπων, αλλά
και τη βάση για την ενότητα των καταπιεσμένων στρωμάτων.
Γενικότερα
αναφέρεται στην εγκύκλιο ότι κύριος στόχος του προγράμματος «είναι η προώθηση
των Ευρωπαϊκών αξιών και ιδιαίτερα της πολιτικής - κοινοβουλευτικής
δημοκρατίας, μέσω της καλύτερης γνώσης και κατανόησης από τους μαθητές -
μελλοντικούς νέους πολίτες, της λειτουργίας των Ευρωπαϊκών θεσμών και ιδιαίτερα
του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (...) και τις δυνατότητες για ενεργότερη συμμετοχή
τους στο δημοκρατικό γίγνεσθαι στην Ευρωπαϊκή Ενωση».
Αν δεν ήταν
προπαγάνδα, θα ήταν πρώτης τάξεως εμπαιγμός! Για ποιο δημοκρατικό γίγνεσθαι και
για ποιες αξίες της ΕΕ μιλάνε;
Αποτελεί πρόκληση για τους δασκάλους, τους μαθητές και
τις οικογένειές τους αυτή η προσπάθεια εξωραϊσμού της Ε.Ε. και των σάπιων αξιών
που πρεσβεύει, στα μάτια των μαθητών.
Αλήθεια, μέσα από
το εν λόγω πρόγραμμα θα μάθουν τα παιδιά ότι στην Ε.Ε. υπάρχουν αυτή τη στιγμή
27 εκατομμύρια άνεργοι;
Ότι η Ε.Ε., από
κοινού με το ΔΝΤ και την κυβέρνηση τσακίζουν τη ζωή και το μέλλον χιλιάδων
παιδιών στην Ελλάδα, που μένουν χωρίς ασφάλιση και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη,
για να στηρίξουν τα κέρδη των τραπεζιτών, των εφοπλιστών και των βιομηχάνων;
Θα ενημερώσουν
άραγε τους μαθητές ότι η Ε.Ε. έχει ματοκυλήσει τα παιδιά της Γιουγκοσλαβίας,
του Ιράκ, της Λιβύης, της Παλαιστίνης, της Συρίας, κ.α.;
Η νεολαία δεν έχει
κανένα λόγο να γιορτάσει για την Ευρωπαϊκή Ένωση των πολέμων, της προσφυγιάς,
της φτώχειας, της ανεργίας, της οικολογικής καταστροφής, της καταστολής, του
ρατσισμού και της ξενοφοβίας.
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να μην
συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Να μη δεχτούν οι
δάσκαλοι να γίνουν «παπαγαλάκια» της ΕΕ.
Έχουμε υποχρέωση να διδάξουμε την αλήθεια, να πούμε τα πράγματα με το όνομα
τους για τα «έργα και τις ημέρες» της Ε.Ε. κι όχι να μπολιάζουμε τους μαθητές
μας με τις σάπιες αξίες της.
Να μιλήσουν στους
μαθητές για το χαρακτήρα της ΕΕ, την αντιδραστική πολιτική της. Υπάρχει γόνιμο
έδαφος. Τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας έχουν πείρα, ζουν τα προβλήματα των
γονιών τους που δημιουργεί και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το Δ.Σ.