Ζάκυνθος 22/9/2025 |
|||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.) |
Αρ. Πρωτ.: 105 |
||
Πληροφορίες |
: |
Προβής Φώτης |
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β’
θμιας Εκπ/σης |
: |
6978936176 |
Κοιν: ΜΜΕ |
|
Site |
: |
||
e-mail |
: |
ΘΕΜΑ: «Νέα σχολική χρονιά με 1566 χαμένες ώρες, μόνο την
πρώτη εβδομάδα των μαθημάτων – Καταρρέουν με πάταγο τα ψεύδη και οι τακτικισμοί
του ΥΠΑΙΘΑ»
Το
ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για
το σύνολο των κενών τη διδακτική εβδομάδα 15-19/9 στα σχολεία της
Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος |
Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει
διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες ώρες |
ΠΕ
01 (Θεολόγοι) |
2 |
46 |
ΠΕ
02 (Φιλόλογοι) |
16 |
368 |
ΠΕ
03 (Μαθηματικοί) |
10 |
230 |
ΠΕ
04.01 (Φυσικοί) |
2 |
46 |
ΠΕ
04.02 (Χημικοί) |
3 |
69 |
ΠΕ 04.04
(Βιολόγοι) |
2 |
46 |
ΠΕ
04.05 (Γεωλόγοι) |
1 |
23 |
ΠΕ
05 (Γαλλικών) |
2 |
46 |
ΠΕ
06 (Αγγλικών) |
3 |
69 |
ΠΕ
07 (Γερμανικών) |
1 |
23 |
ΠΕ
08 (Εικαστικών) |
1+1 ΑΜΩ |
38 |
ΠΕ
11 (Γυμναστές) |
3 |
69 |
ΠΕ
79.01(Μουσικής σε Γυμνάσια) |
1 ΑΜΩ |
15 |
ΠΕ
79 (Μουσικής για Μουσικό) |
2 |
26 |
ΠΕ
80 (Οικονομολόγοι) |
4 |
92 |
ΠΕ
81 (Πολ.Μηχ/κών-Αρχ/νων) |
1 |
161 |
ΠΕ
82 (Μηχανολόγοι) |
2 |
|
ΠΕ
83 (Ηλεκτρολόγοι) |
3 |
|
ΠΕ
84 (Ηλεκτρονικοί) |
1 |
|
ΠΕ
86 (Πληροφορικής) |
3 |
69 |
ΠΕ
87.02 (Νοσηλευτικής) |
1 |
23 |
ΠΕ
87.03 (Αισθητικής) |
2 |
46 |
ΠΕ
03.50 (Μαθ/κοί Ε.Α.) |
1 |
23 |
ΠΕ 08.50
(Εικαστικοί Ε.Α.) |
1 |
23 |
ΠΕ 79.01.50
(Μουσικοί Ε.Α.) |
1 |
23 |
ΠΕ 80.50
(Οικονομολόγοι Ε.Α.) |
1 |
23 |
ΠΕ 87.09.50
(Βρεφ/μίας Ε.Α.) |
1 ΑΜΩ |
15 |
ΠΕ
25 (Σχολικοί νοσηλευτές) |
1 |
|
ΠΕ
30 (Κοινωνικοί Λειτουργοί) |
1 |
|
ΕΒΠ |
2 |
|
Σύνολο |
76 |
1566 |
Πριν καλά-καλά ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά, στα
σχολεία της Βθμιας του νησιού οι χαμένες ώρες ξεπερνούν τις 1500, με ευθύνη του
ΥΠΑΙΘΑ. Συνειδητά
καθυστέρησε το άνοιγμα των πινάκων του ΑΣΕΠ, από τους οποίους προσλαμβάνονται
οι αναπληρωτές και στη συνέχεια, αν και γνώριζε από τις 23 Αυγούστου πλήρως όλα
τα κενά, επέλεξε στην 1η φάση να κάνει ελάχιστες προσλήψεις:
χαρακτηριστικά, στη Βθμια Ζακύνθου προσλήφθηκαν μόλις 21 αναπληρωτές, ενώ τα
κενά ήταν πάνω από 80!
Αυτή τη στιγμή κανένα σχολείο στο νησί δεν προσφέρει
πλήρες πρόγραμμα στους μαθητές του. Για να γίνει πιο σαφής η εικόνα,
αναφέρουμε ότι είναι σα να μην κάνουν ούτε μία ώρα μάθημα 48 τμήματα, δηλαδή
1200 παιδιά! Σε σύνολο 310 εκπαιδευτικών που θα έπρεπε με βάσει τους
υπολογισμούς του ΥΠΑΙΘΑ να βρίσκονται στην τάξη, αυτή τη στιγμή λείπουν οι 76,
σχεδόν 1 στους 4!
Σα να μην έφτανε αυτό, το ΥΠΑΙΘΑ και τα «παπαγαλάκια»
του εντός και εκτός εκπαίδευσης ρίχνουν την ευθύνη στους συναδέλφους/ισσες
που πήραν άδεια είτε επαπειλούμενης κύησης ή ανατροφής (για να γεννήσουν ή για
να βρίσκονται με τα νεογέννητα παιδιά τους), είτε δυσίατων ασθενειών. Σε
«δεύτερο χρόνο» έριξαν την ευθύνη στους συναδέλφους που αποσπάστηκαν σε (κενά) σχολεία
εκτός Ζακύνθου ή σε αστελέχωτες υπηρεσίες του ίδιου του ΥΠΑΙΘΑ ή ακόμα και
στους συναδέλφους διευθυντές προσβάλλοντάς τους ότι ψεύδονται για τα κενά που
αναφέρουν!
Στην πολιτική
ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ (που μάλιστα μέχρι προσφάτως προϊστατο του Υπουργείου Κοινωνικής
Συνοχής και Οικογένειας) λέμε: MONO
NΤΡΟΠΗ. Απαιτούμε εδώ και
τώρα να ανακαλέσει τα αίσχη που ξεστόμισε με αναίδεια απέναντι σε εγκύους,
λεχώνες, σοβαρά ασθενείς και στους διευθυντές των σχολείων. Οι λογικές
ανθρωποφαγίας που επιχειρεί να καλλιεργήσει για να κρύψει τις ευθύνες της για
την κατάσταση της εκπαίδευσης δεν πιάνουν. |
Αποδεικνύεται με τον
πιο τρανταχτό τρόπο ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ αλλά και τοπικοί εκπαιδευτικοί
και πολιτικοί παράγοντες για άλλη μια χρονιά ψεύδονταν συνειδητά, όταν
ισχυρίζονταν ότι το πρόβλημα των κενών αντιμετωπίστηκε σε μεγάλο βαθμό με τους
διορισμούς μονίμων και τις προσλήψεις αναπληρωτών. Για άλλη μια φορά τα σωματεία αποκάλυψαν την αλήθεια, χαλώντας της
σούπα της πολιτικής ηγεσίας και των τοπικών πολιτικών και εκπαιδευτικών
παραγόντων που παρουσίαζαν «μαγική εικόνα» για την κατάσταση στα σχολεία.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να ενημερώνει τους
εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών,
να αποκαλύπτει τα ψεύδη της κυβέρνησης και να καταδεικνύει τα αποτελέσματα των
πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που αυτή ακολουθεί.
Το ΔΣ