Οι σελίδες του Ιστολογίου ανανεώνονται τακτικά μετά από κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου

07 Οκτωβρίου 2025

Με 4698 χαμένες ώρες ολοκληρώθηκε ο 1ος μήνας μαθημάτων στη Βθμια Ζακύνθου

 

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ

Ζάκυνθος 06/10/2025

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)

Αρ. Πρωτ.: 116

Πληροφορίες

:

Προβής Φώτης

ΠΡΟΣ: Σχολεία Β’ θμιας Εκπ/σης

Τηλέφωνο

:

 6978936176

Κοιν: ΜΜΕ

Site

:

http://elmez.blogspot.gr

e-mail

:

elmezante@yahoo.gr

 

ΘΕΜΑ: «Με 4698 χαμένες ώρες ολοκληρώθηκε ο 1ος μήνας μαθημάτων στη Βθμια Ζακύνθου»

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών κατά τη διδακτική εβδομάδα 29/9-03/10 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:

Κλάδος

Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση

Μη διδαχθείσες ώρες

ΠΕ 01 (Θεολόγοι)

2

46

ΠΕ 02 (Φιλόλογοι)

16

368

ΠΕ 03 (Μαθηματικοί)

10

230

ΠΕ 04.01 (Φυσικοί)

2

46

ΠΕ 04.02 (Χημικοί)

3

69

ΠΕ 04.04 (Βιολόγοι)

2

46

ΠΕ 04.05 (Γεωλόγοι)

1

23

ΠΕ 05 (Γαλλικών)

2

46

ΠΕ 06 (Αγγλικών)

3

69

ΠΕ 07 (Γερμανικών)

1

23

ΠΕ 08 (Εικαστικών)

1+1 ΑΜΩ

38

ΠΕ 11 (Γυμναστές)

3

69

ΠΕ 79.01(Μουσικής σε Γυμνάσια)

1 ΑΜΩ

15

ΠΕ 79 (Μουσικής για Μουσικό)

2

26

ΠΕ 80 (Οικονομολόγοι)

4

92

ΠΕ 81 (Πολ.Μηχ/κών-Αρχ/νων)

1

161

ΠΕ 82 (Μηχανολόγοι)

2

ΠΕ 83 (Ηλεκτρολόγοι)

3

ΠΕ 84 (Ηλεκτρονικοί)

1

ΠΕ 86 (Πληροφορικής)

3

69

ΠΕ 87.02 (Νοσηλευτικής)

1

23

ΠΕ 87.03 (Αισθητικής)

2

46

ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Ε.Α.)

1

23

ΠΕ 08.50 (Εικαστικοί Ε.Α.)

1

23

ΠΕ 79.01.50 (Μουσικοί Ε.Α.)

1

23

ΠΕ 80.50 (Οικονομολόγοι Ε.Α.)

1

23

ΠΕ 87.09.50 (Βρεφ/μίας Ε.Α.)

1 ΑΜΩ

15

ΠΕ 25 (Σχολικοί νοσηλευτές)

1

 

ΠΕ 30 (Κοινωνικοί Λειτουργοί)

1

 

ΕΒΠ

2

 

Σύνολο

76

1566

 

Περίοδος

Χαμένες διδακτικές ώρες

Εβδομάδα 15-19/9

1566

Εβδομάδα 22-26/9

1566

Εβδομάδα 29/9-03/10

1566

Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους

4698

 

Χαρακτηριστικό της αδιαφορίας της κυβέρνησης για κάλυψη των κενών, είναι ότι προσέλαβε τη Β΄ φάση 1&2 Οκτώβρη, όταν ήδη από 23 Αυγούστου γνώριζε πλήρως ΟΛΑ τα κενά! Για να καλύψει μάλιστα το ΥΠΑΙΘΑ τις ευθύνες του σκαρφίστηκε διάφορα τερτίπια: δήλωνε με κυνισμό ότι φταίνε οι εγκυμονούσες, οι λεχώνες και οι καρκινοπαθείς, προσέβαλλε με θράσος τους διευθυντές των σχολείων ότι δεν ξέρουν να συμπληρώνουν το σύστημα καταχώρισης κενών, κάλεσε τους συναδέλφους να κάνουν…απασχόληση! Τα «ξεφτέρια» του ΥΠΑΙΘΑ έφτασαν να ζητούν από τους διευθυντές των σχολείων να «απλώνουν» τα κενά, ώστε να φαίνεται ότι τα σχολεία λειτουργούν κανονικά! Έτσι, μαθητές να προσέρχονται στο σχολείο την 1η ώρα και να αναχωρούν μετά την 6η κάνοντας ακόμα και 3 κενά!

Ξεκαθαρίζουμε ΥΠΑΙΘΑ και στα πρόθυμα παπαγαλάκια του εντός της Διοίκησης ότι η ευθύνη για τις χαμένες ώρες των μαθητών μας -ακόμα και σε μαθήματα Πανελλαδικών ή Τράπεζας Θεμάτων- βαραίνουν αποκλειστικά τους ίδιους. Με την ίδια ταχύτητα που εκδίδουν τις διάφορες εγκυκλίους-μνημεία θράσους, με την ίδια ταχύτητα να σπεύσουν εδώ και τώρα να προσλάβουν όλο το απαραίτητο προσωπικό. Οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές των σχολείων δε θα γίνουμε Ιφιγένειες στα πολιτικά τερτίπια της πολιτικής ηγεσίας, των ανώτερων στελεχών του ΥΠΑΙΘΑ, των Περιφερειακών Διευθύνσεων και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Παρά τα φαιδρά μέτρα που υιοθετούνται από το ΥΠΑΙΘΑ και τις Διοικήσεις σε όλη τη χώρα η άθλια κατάσταση δεν μπορεί πλέον να κρυφτεί!

Χαρακτηριστικό της απαξίωσης στην οποία έχουν οδηγήσει την εκπαίδευση με τις πολιτικές τους -σε συνέχεια των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων- είναι ότι πλέον από αρχές Οκτώβρη οι αναπληρωτές δεν αποδέχονται πρόσληψη, μολονότι τους επιβάλλεται ποινή μη πρόσληψης για δύο έτη. Συγκεκριμένα, από τους 34 αναπληρωτές που προσλήφθηκαν στη ΔΔΕ Ζακύνθου στη Β΄ φάση, αρνήθηκαν πρόσληψη οι 3, ποσοστό 9%, κάτι πρωτοφανές στα χρονικά.

Με μισθούς πείνας, σχολεία χρέπια και συνθήκες πλήρους απαξίωσης, δε γίνεται Παιδεία.

Ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους το ΥΠΑΙΘΑ και οι κατά τόπους απολογητές του.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, να αποκαλύπτει τα ψεύδη της κυβέρνησης και να καταδεικνύει τα αποτελέσματα των πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που αυτή ακολουθεί.


Το ΔΣ



LinkWithin