ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ |
Ζάκυνθος 25/11/2024 |
||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
(Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.) |
Αρ. Πρωτ.: 113 |
||
Πληροφορίες |
: |
Προβής Φώτης |
ΠΡΟΣ: Σχολεία
Β/θμιας Εκπ/σης |
: |
6978936176 |
Κοιν: ΜΜΕ |
|
Site |
: |
||
e-mail |
: |
ΘΕΜΑ: «Πάνω
από 9.000 χαμένες διδακτικές ώρες για τους μαθητές στη Βθμια Ζακύνθου»
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ
Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το
σύνολο των κενών μέχρι και την 22/11 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος |
Πλήθος
εκπαιδευτικών που δεν έχει
διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες ώρες |
ΠΕ
02 (Φιλόλογοι) |
1 |
27 |
ΠΕ
08 (Εικαστικών) |
2 |
31 |
ΠΕ
79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια) |
1 |
11 |
ΠΕ
79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) |
9 |
207 |
ΠΕ
82 (Μηχανολόγοι) |
1 |
23 |
ΠΕ
86 (Πληροφορικής) |
1 |
23 |
ΠΕ
02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) |
2 |
48 |
ΠΕ
03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) |
2 |
50 |
ΕΕΠ |
3 |
75 |
ΕΒΠ |
2 |
|
Σχολικοί
νοσηλευτές |
2 |
|
Εκπ/κοί
Ειδ. Αγωγής (ΕΕΕΕΚ,
ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης) |
1 ΠΕ03 1 ΠΕ08 1 ΠΕ 80 |
23 18 23 |
Σύνολο |
30 |
559 |
Περίοδος |
Χαμένες διδακτικές
ώρες |
Εβδομάδα 15-21/9 |
1330 |
Εβδομάδα 22-28/9 |
1330 |
Εβδομάδα
30/9-04/10 |
1353 |
Εβδομάδα 07/9-11/10 |
1353 |
Εβδομάδα 14/10-18/10 |
752 |
Εβδομάδα 21/10-25/10 |
752 |
Εβδομάδα 28/10-01/11 |
752 |
Εβδομάδα
04/11-08/11 |
559 |
Εβδομάδα
11/11-15/11 |
559 |
Εβδομάδα 18/11-22/11 |
559 |
Σύνολο
χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους |
9299 |
Οι χαμένες
διδακτικές ώρες έχουν πλέον ξεπεράσει τις 9.000 και το ΥΠΑΙΘΑ αντί να
απολογείται για τις ευθύνες του, έχει το απύθμενο θράσος να διώκει απεργούς
εκπαιδευτικούς!!!
Η κατάσταση ειδικά
για τους μαθητές μας που χρήζουν ειδικού νοσηλευτικού προσωπικού είναι
απαράδεκτη, μια και η κυβέρνηση επιμένει να μην προχωρά σε προσλήψεις
νοσηλευτών. Εξίσου απαράδεκτη είναι η κατάσταση και στην Ειδική Αγωγή, μια και
μαθητές μας που διεγνωσμένα χρήζουν παράλληλης στήριξης, τη στερούνται με
αρνητικά αποτελέσματα για την πρόοδό τους.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα
συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας,
της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά
τους.
Το ΔΣ