ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ |
Ζάκυνθος 30/9/2024 |
||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.) |
Αρ. Πρωτ.: 81 |
||
Πληροφορίες |
: |
Προβής Φώτης |
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης |
: |
6978936176 |
Κοιν: ΜΜΕ |
|
Site |
: |
||
e-mail |
: |
ΘΕΜΑ: «Για 2η εβδομάδα χάθηκαν πάνω από 1300
διδακτικές ώρες στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Ζακύνθου»
Το
ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για
το σύνολο των κενών αυτή τη στιγμή στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος |
Πλήθος
εκπαιδευτικών που δεν έχει
διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες
ώρες |
ΠΕ
01 (Θεολόγοι) |
2 |
49 |
ΠΕ
02 (Φιλόλογοι) |
7 |
170 |
ΠΕ
03 (Μαθηματικοί) |
7 |
160 |
ΠΕ
04.01 (Φυσικοί) *1 |
1 |
23 |
ΠΕ
04.02 (Χημικοί) |
1 |
23 |
ΠΕ
05 (Γαλλικών) |
1 |
19 |
ΠΕ
06 (Αγγλικών) |
1 |
20 |
ΠΕ
07 (Γερμανικών) |
1 |
28 |
ΠΕ
08 (Εικαστικών) |
2 |
35 |
ΠΕ
11 (Γυμναστές) |
2 |
40 |
ΠΕ
78 (Κοινωνιολόγοι) |
1 |
18 |
ΠΕ
79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια) |
1 |
13 |
ΠΕ
79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) |
9 |
207 |
ΠΕ
80 (Οικονομολόγοι) |
1 |
30 |
ΠΕ
81 (Πολ. Μηχ/κών-Αρχιτεκτόνων) *2 |
1 |
127 |
ΠΕ
82 (Μηχανολόγοι) |
2 |
|
ΠΕ
83 (Ηλεκτρολόγοι) |
1 |
|
ΠΕ
84 (Ηλεκτρονικοί) |
2 |
|
ΠΕ
86 (Πληροφορικής) |
2 |
50 |
ΠΕ
87 (Υγείας-Ευεξίας) |
1 |
20 |
ΠΕ
02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) |
3 |
72 |
ΠΕ
03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) |
2 |
50 |
ΕΕΠ |
3 |
75 |
ΕΒΠ |
2 |
|
Σχολικοί
νοσηλευτές |
2 |
|
Εκπ/κοί
Ειδ. Αγωγής (ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης) |
7 |
120 |
Σύνολο |
65 |
1330 |
*1 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ
04.01, 04.02 είναι ενδεικτική
*2 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ 81,
82, 83, 84 είναι ενδεικτική
Περίοδος |
Χαμένες διδακτικές
ώρες |
Εβδομάδα 15-21/9 |
1330 |
Εβδομάδα 22-28/9 |
1330 |
Σύνολο
από την έναρξη του σχολικού έτους |
2660 |
Μέσα σε δύο μόλις εβδομάδες μαθημάτων έχουν χαθεί πάνω
από 2600 ώρες μαθημάτων σε όλα σχεδόν τα σχολεία του νησιού, ενώ δεν είναι
λίγες οι περιπτώσεις που τα μαθήματα τελειώνουν στο τετράωρο! Για δεύτερη
συνεχόμενη εβδομάδα, τα σχολεία μας μένουν σοβαρά υποστελεχωμένα με ευθύνη του
ΥΠΑΙΘΑ. Υπενθυμίζουμε ότι το πλήθος χαμένων ωρών είναι σαν να μη διδάσκονται στο νησί 24 τμήματα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ την
εβδομάδα. Με λίγα λόγια είναι σαν 1 στα 6 τμήματα να μην κάνει μάθημα ούτε μία
ώρα! Το σοβαρό πρόβλημα με τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης για
παιδιά που εγνωσμένα χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής μέριμνας παραμένει, ενώ
μαθητές του Μουσικού Σχολείου εξακολουθούν να μη διδάσκονται το μουσικό όργανο
που έχουν επιλέξει. Κορωνίδα όλων αυτών είναι ότι το ΥΠΑΙΘΑ εξακολουθεί να
αδιαφορεί για τους μαθητές που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, μια και δεν
έχει προσλάβει ούτε καν νοσηλευτές, παρότι τους δικαιούνται!
Αποδεικνύεται με τον
καλύτερο τρόπο ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ αλλά και τοπικοί εκπαιδευτικοί
και πολιτικοί παράγοντες ψεύδονταν συνειδητά, όταν ισχυρίζονταν ότι το πρόβλημα
των κενών αντιμετωπίστηκε σε μεγάλο βαθμό με τους διορισμούς μονίμων και τις προσλήψεις
αναπληρωτών.
Για άλλη μια φορά τα σωματεία αποκάλυψαν την αλήθεια,
χαλώντας της σούπα της πολιτικής ηγεσίας και των τοπικών πολιτικών και
εκπαιδευτικών παραγόντων που παρουσίαζαν «μαγική εικόνα» για την κατάσταση στα
σχολεία.
Αποδεικνύεται
επίσης ο απύθμενος φαρισαϊσμός όλων αυτών που κατήγγειλαν την ΕΛΜΕ για τον
χαιρετισμό προς τους μαθητές την ημέρα του αγιασμού, καθώς αυτό που
επιθυμούσαν ήταν να επιβάλουν σιωπητήριο και να παρουσιάσουν μια «ειδυλλιακή»
εικόνα. Δυστυχώς για αυτούς, ο βασιλιάς είναι γυμνός και έχουν βαρύτατη
ευθύνη για την προσπάθειά τους να πείσουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς
για το αντίθετο. |
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να ενημερώνει τους
εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών,
να αποκαλύπτει τα ψεύδη της κυβέρνησης και να καταδεικνύει τα αποτελέσματα των
πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που αυτή ακολουθεί.
Το ΔΣ