Ζάκυνθος 14/10/2024 |
|||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.) |
Αρ. Πρωτ.: 87 |
||
Πληροφορίες |
: |
Προβής Φώτης |
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης |
: |
6978936176 |
Κοιν: ΜΜΕ |
|
Site |
: |
||
e-mail |
: |
ΘΕΜΑ: «Πάνω από 5000 οι
χαμένες διδακτικές ώρες από την αρχή της χρονιάς στη Β/θμια Ζακύνθου»
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ
Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το
σύνολο των κενών μέχρι και τις 11/10 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος |
Πλήθος
εκπαιδευτικών που δεν έχει
διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες ώρες |
ΠΕ
01 (Θεολόγοι) |
2 |
49 |
ΠΕ
02 (Φιλόλογοι) |
7 |
170 |
ΠΕ
03 (Μαθηματικοί) |
7 |
160 |
ΠΕ
04.01 (Φυσικοί) *1 |
1 |
23 |
ΠΕ
04.02 (Χημικοί) |
1 |
23 |
ΠΕ
04.04 (Βιολόγοι) |
1 |
23 |
ΠΕ
05 (Γαλλικών) |
1 |
19 |
ΠΕ
06 (Αγγλικών) |
1 |
20 |
ΠΕ
07 (Γερμανικών) |
1 |
28 |
ΠΕ
08 (Εικαστικών) |
2 |
35 |
ΠΕ
11 (Γυμναστές) |
2 |
40 |
ΠΕ
78 (Κοινωνιολόγοι) |
1 |
18 |
ΠΕ
79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια) |
1 |
13 |
ΠΕ
79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) |
9 |
207 |
ΠΕ
80 (Οικονομολόγοι) |
1 |
30 |
ΠΕ
81 (Πολ. Μηχ/κών-Αρχιτεκτόνων) *2 |
1 |
127 |
ΠΕ
82 (Μηχανολόγοι) |
2 |
|
ΠΕ
83 (Ηλεκτρολόγοι) |
1 |
|
ΠΕ
84 (Ηλεκτρονικοί) |
2 |
|
ΠΕ
86 (Πληροφορικής) |
2 |
50 |
ΠΕ
87 (Υγείας-Ευεξίας) |
1 |
20 |
ΠΕ
02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) |
3 |
72 |
ΠΕ
03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) |
2 |
50 |
ΕΕΠ |
3 |
75 |
ΕΒΠ |
2 |
|
Σχολικοί
νοσηλευτές |
2 |
|
Εκπ/κοί
Ειδ. Αγωγής (ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης) |
7 |
120 |
Σύνολο |
65 |
1353 |
*1 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ
04.01, 04.02 είναι ενδεικτική
*2 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ 81,
82, 83, 84 είναι ενδεικτική
Περίοδος |
Χαμένες διδακτικές
ώρες |
Εβδομάδα 15-21/9 |
1330 |
Εβδομάδα 22-28/9 |
1330 |
Εβδομάδα
30/9-04/10 |
1353 |
Εβδομάδα 07/9-11/10 |
1353 |
Σύνολο
από την έναρξη του σχολικού έτους |
5366 |
Το σχολικό έτος
μετράει ήδη ένα μήνα από την έναρξή του και τα σχολεία εξακολουθούν να μένουν
σε μεγάλο βαθμό υποστελεχωμένα με ευθύνη της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘΑ αλλά και
των ΔΔΕ οι οποίες καλλιεργούν από την αρχή της σχολικής χρονιάς τον εφησυχασμό
και τη μοιρολατρία με τις δημόσιες τοποθετήσεις τους περί ομαλής λειτουργίας
των σχολείων από την πρώτη μέρα.
Παρά τη συγκρότηση
τμημάτων με 25 και 26 μαθητές προκειμένου τεχνηέντως να μειωθούν οι ανάγκες σε
προσωπικό, η πραγματικότητα αποδεικνύεται πεισματικά καταδικαστική για τα ψεύδη
της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ αλλά και των υπηρεσιακών του παραγόντων σε
τοπικό επίπεδο.
Η κατάσταση
αναφορικά με τα κενά, τα τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων λόγω
της ελλιπούς χρηματοδότησής τους με ευθύνη πρωτίστως της κυβέρνησης αλλά και
του Δήμου, η απαράδεκτη κατάσταση των σχολικών κτηρίων, πρέπει να γίνουν
κριτήριο συμμετοχής του κλάδου στις απεργιακές κινητοποιήσεις το προσεχές
διάστημα. Τα ίδια προβλήματα πρέπει να αποτελέσουν κίνητρο συμμετοχής και για
τους μαθητές μας, μια και αυτοί μαζί με τους γονείς τους είναι αυτοί
επωμίζονται που κατά κύριο λόγο τα αποτελέσματα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής
της κυβέρνησης.
Ενδεικτικά
αναφέρουμε ότι ακόμα και μετά τη Β΄ φάση αναπληρωτών, οι οποίοι θα τοποθετηθούν
στα σχολεία την τρέχουσα εβδομάδα, το 50% των κενών εξακολουθούν να μένουν
ακάλυπτα με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ! Το τεράστιο πρόβλημα με
τους νοσηλευτές για τα παιδιά που πιστοποιημένα χρειάζονται παρακολούθηση και
με τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης για τους μαθητές που εγνωσμένα τους
έχουν ανάγκη, παραμένει!
Η κυβέρνηση
μολονότι γνωρίζει εδώ και 3 εβδομάδες με κάθε ακρίβεια τα κενά, επιμένει να
αφήνει τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς |
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να ενημερώνει τους
εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, αναδεικνύοντας
τα αποτελέσματα των πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που και η
παρούσα κυβέρνηση ακολουθεί.
Το ΔΣ