ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ |
Ζάκυνθος, 23/9/2024 |
||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.) |
Αρ. Πρωτ.: 78 |
||
Πληροφορίες |
: |
Προβής Φώτης |
ΠΡΟΣ: Σχολεία, ΔΔΕ |
: |
6978936176 |
Κοιν: ΜΜΕ |
|
Site |
: |
||
e-mail |
: |
elmezante@yahoo.gr |
ΘΕΜΑ: «Πάνω από 1300 χαμένες διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα
στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Ζακύνθου – 65 κενές θέσεις εκπαιδευτικών και
λοιπού αναγκαίου προσωπικού»
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών αυτή τη στιγμή στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος |
Πλήθος
εκπαιδευτικών που δεν έχει
διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες
ώρες |
ΠΕ
01 (Θεολόγοι) |
2 |
49 |
ΠΕ
02 (Φιλόλογοι) |
7 |
170 |
ΠΕ
03 (Μαθηματικοί) |
7 |
160 |
ΠΕ
04.01 (Φυσικοί) *1 |
1 |
23 |
ΠΕ
04.02 (Χημικοί) |
1 |
23 |
ΠΕ
05 (Γαλλικών) |
1 |
19 |
ΠΕ
06 (Αγγλικών) |
1 |
20 |
ΠΕ
07 (Γερμανικών) |
1 |
28 |
ΠΕ
08 (Εικαστικών) |
2 |
35 |
ΠΕ
11 (Γυμναστές) |
2 |
40 |
ΠΕ
78 (Κοινωνιολόγοι) |
1 |
18 |
ΠΕ
79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια) |
1 |
13 |
ΠΕ
79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) |
9 |
207 |
ΠΕ
80 (Οικονομολόγοι) |
1 |
30 |
ΠΕ
81 (Πολ. Μηχ/κών-Αρχιτεκτόνων) *2 |
1 |
127 |
ΠΕ
82 (Μηχανολόγοι) |
2 |
|
ΠΕ
83 (Ηλεκτρολόγοι) |
1 |
|
ΠΕ
84 (Ηλεκτρονικοί) |
2 |
|
ΠΕ
86 (Πληροφορικής) |
2 |
50 |
ΠΕ
87 (Υγείας-Ευεξίας) |
1 |
20 |
ΠΕ
02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) |
3 |
72 |
ΠΕ
03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) |
2 |
50 |
ΕΕΠ |
3 |
75 |
ΕΒΠ |
2 |
|
Σχολικοί
νοσηλευτές |
2 |
|
Εκπ/κοί
Ειδικής Αγωγής (ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης) |
7 |
120 |
Σύνολο |
65 |
1330 |
*1 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ
04.01, 04.02 είναι ενδεικτική
*2 Η κατανομή των κενών στους κλάδους ΠΕ 81,
82, 83, 84 είναι ενδεικτική
Για να γίνει
κατανοητό το μέγεθος του προβλήματος, αναφέρουμε ότι με αυτό το πλήθος χαμένων
ωρών είναι σαν να μη διδάσκονται σε όλη
τη Ζάκυνθο 24 τμήματα ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ την εβδομάδα. Με λίγα λόγια είναι σαν
1 στα 6 τμήματα μαθητών να μην κάνει μάθημα ούτε μία ώρα! Επιπλέον, μαθητές
που εγνωσμένα χρήζουν παράλληλης στήριξης είτε δεν έχουν καθόλου εκπαιδευτικό,
είτε τον έχουν για ελάχιστες ώρες την εβδομάδα, ενώ μαθητές του Μουσικού
Σχολείου δεν διδάσκονται το μουσικό όργανο που έχουν επιλέξει.
Κορωνίδα της αδιαφορίας της κυβέρνησης είναι ότι δεν
έχει προσλάβει ούτε καν νοσηλευτές για μαθητές που τους έχουν απόλυτη ανάγκη,
λόγω προβλημάτων υγείας, παρότι τους δικαιούνται! |
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ ήδη στο χαιρετισμό που απεύθυνε στους
μαθητές και τους γονείς την ημέρα του αγιασμού, κόντρα στον εφησυχασμό και έξω
από τη λογική «αυτά δεν πρέπει να
λέγονται στα παιδιά την ημέρα του αγιασμού» που καλλιεργούσαν τοπικοί
πολιτικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες στους μαθητές και στο σύνολο της τοπικής
κοινωνίας,
είχε αποκαλύψει την κατάσταση στα σχολεία. Η ίδια η πραγματικότητα επιβεβαιώνει
για άλλη μια φορά τις εκτιμήσεις του σωματείου και ξεσκεπάζει πλήρως τα ψεύδη
της κυβέρνησης, του ΥΠΑΙΘΑ και των τοπικών πολιτικών και υπηρεσιακών παραγόντων
περί ικανοποιητικής λειτουργίας των σχολείων, μια και υπάρχουν κενά σε ΟΛΟΥΣ
τους κλάδους εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας με αποτέλεσμα να υπάρχουν σχολεία τα
οποία ολοκληρώνουν τη λειτουργία τους ακόμη και στο 3ωρο!
Συνεπώς, αποτελούν
μέγιστη πρόκληση τα κροκοδείλια δάκρυα της κυβέρνησης και των παπαγάλων της
στα ΜΜΕ για τις χαμένες ώρες σε όλη τη χώρα από τις κινητοποιήσεις των
μαθητών (παραστάσεις διαμαρτυρίας, αποχές, καταλήψεις, κλπ) λόγω των
συγχωνεύσεων τμημάτων, την ώρα που η ίδια αφήνει τα σχολεία χωρίς
εκπαιδευτικούς. |
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει ανά τακτά χρονικά
διαστήματα
να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις
εκπαιδευτικών, να αποκαλύπτει τα ψεύδη της κυβέρνησης και τα αποτελέσματα των
πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που αυτή ακολουθεί.
Το Δ.Σ.