Οι σελίδες του Ιστολογίου ανανεώνονται τακτικά μετά από κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου

10 Δεκεμβρίου 2024

Ξεπέρασαν τις 10.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στο τέλος του Α΄ τετραμήνου

 

 

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ

Ζάκυνθος 09/12/2024

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)

Αρ. Πρωτ.: 123

Πληροφορίες

:

Προβής Φώτης

ΠΡΟΣ: Σχολεία Β/θμιας Εκπ/σης

Τηλέφωνο

:

 6978936176

Κοιν:  ΜΜΕ

Site

:

http://elmez.blogspot.gr

e-mail

:

elmezante@yahoo.gr

 

 

 

 






ΘΕΜΑ: «Ξεπέρασαν τις 10.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στο τέλος του Α΄ τετραμήνου»

 

 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών μέχρι και τις 06/12 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:

 

Κλάδος

Πλήθος εκπαιδευτικών

που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση

Μη διδαχθείσες ώρες

ΠΕ 08 (Εικαστικών)

2

31

ΠΕ 79.01 (Μουσικής σε Γυμνάσια)

1

11

ΠΕ 79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό)

5

80

ΠΕ 82 (Μηχανολόγοι)

1

23

ΠΕ 86 (Πληροφορικής)

1

23

ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης)

2

48

ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης)

2

50

ΕΕΠ

1

30

ΕΒΠ

2

 

Σχολικοί νοσηλευτές

2

 

Εκπ/κοί Ειδ. Αγωγής

(ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης)

1 ΠΕ03

1 ΠΕ08

23

18

Σύνολο

21

337

 

 

Περίοδος

Χαμένες διδακτικές ώρες

Εβδομάδα 15-21/9

1330

Εβδομάδα 22-28/9

1330

Εβδομάδα 30/9-04/10

1353

Εβδομάδα 07/9-11/10

1353

Εβδομάδα 14/10-18/10

  752

Εβδομάδα 21/10-25/10

  752

Εβδομάδα 28/10-01/11

  752

Εβδομάδα 04/11-08/11

  559

Εβδομάδα 11/11-15/11

  559

Εβδομάδα 18/11-22/11

  559

Εβδομάδα 25/11-29/11

  559

Εβδομάδα 02/12-06/12

  337

Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους

10195

 

Οι χαμένες ώρες από την αρχή της χρονιάς έχουν ξεπεράσει πλέον τις 10.000, εκτίμηση την οποία είχε διατυπώσει η ΕΛΜΕΖ εδώ και 1 περίπου μήνα σε ενημερωτικό της σημείωμα για τα κενά (101/04-11-2024).

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς αντιμετωπίζει η κυβέρνηση την εκπαίδευση είναι το γεγονός ότι στο τέλος του Α΄ τετραμήνου δεν έχει ακόμα προσλάβει μουσικούς στο Μουσικό Σχολείο, ακόμα και σε υποχρεωτικά μουσικά όργανα!

 

Αποκορύφωμα όμως της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΑΙΘΑ αποτελούν τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη και γενικότερα στην Ειδική Αγωγή, όπως και η περίπτωση των σχολικών νοσηλευτών, τους οποίους στερούνται οι μαθητές μας.

 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας, της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά τους.


Το ΔΣ



 

LinkWithin