ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ |
Ζάκυνθος 05/5/2025 |
||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.) |
Αρ. Πρωτ.:57 |
||
Πληροφορίες |
: |
Προβής Φώτης |
ΠΡΟΣ: Σχολεία Β’ θμιας Εκπ/σης |
: |
6978936176 |
Κοιν: ΜΜΕ |
|
Site |
: |
||
e-mail |
: |
ΘΕΜΑ: «Ξεπέρασαν τις
14.000 οι χαμένες ώρες στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Ζακύνθου»
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ
Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το
σύνολο των κενών μέχρι και τις 02/5 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος |
Πλήθος
εκπαιδευτικών που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες ώρες |
ΠΕ
08 (Εικαστικών) |
2 |
31 |
ΠΕ
79 (Μουσικών οργάνων για το Μουσικό) |
1 |
24 |
ΠΕ
02.50 (Φιλόλογοι Παράλληλης Στήριξης) |
2 |
48 |
ΠΕ
03.50 (Μαθ/κοί Παράλληλης Στήριξης) |
1 |
23 |
ΕΕΠ |
1 |
30 |
ΕΒΠ |
2 |
|
Σχολικοί
νοσηλευτές |
2 |
|
Εκπ/κοί
Ειδ. Αγωγής (ΕΕΕΕΚ, ΕΝΕΕΓΥΛ, Τμήμα Ένταξης) |
1 ΠΕ08 |
18 |
Σύνολο |
13 |
174 |
Περίοδος |
Χαμένες διδακτικές
ώρες |
Εβδομάδα 15-21/9 |
1330 |
Εβδομάδα 22-28/9 |
1330 |
Εβδομάδα
30/9-04/10 |
1353 |
Εβδομάδα 07/9-11/10 |
1353 |
Εβδομάδα 14/10-18/10 |
752 |
Εβδομάδα 21/10-25/10 |
752 |
Εβδομάδα 28/10-01/11 |
752 |
Εβδομάδα
04/11-08/11 |
559 |
Εβδομάδα
11/11-15/11 |
559 |
Εβδομάδα 18/11-22/11 |
559 |
Εβδομάδα 25/11-29/11 |
559 |
Εβδομάδα
02/12-06/12 |
337 |
Εβδομάδα
09/12-13/12 |
337 |
Εβδομάδες 15-20/12
και 08-10/01/25 |
309 |
Εβδομάδα
13/01-17/01 |
309 |
Εβδομάδα 20/01-24/01 |
355 |
Εβδομάδα 27/01-31/01 |
312 |
Εβδομάδα
03/02-07/02 |
312 |
Εβδομάδα
10/02-14/02 |
232 |
Εβδομάδα
17/02-21/02 |
232 |
Εβδομάδα
24/02-28/02 |
232 |
Εβδομάδα 03/3-07/3 |
232 |
Εβδομάδα 10/3-14/3 |
205 |
Εβδομάδα 17/3-21/3 |
205 |
Εβδομάδα 24/3-28/3 |
205 |
Εβδομάδα 31/3-04/4 |
197 |
Εβδομάδα 07/4-11/4 |
174 |
Εβδομάδα 28/4-02/5 |
174 |
Σύνολο
χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους |
14217 |
Λιγότερο από ένα μήνα από το τέλος της χρονιάς, τα
σχολεία της Ζακύνθου εξακολουθούν να λειτουργούν με κενά. Το φαινόμενο αυτό
αποτελεί απόδειξη της αδιαφορίας της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘΑ για πλήρη
λειτουργία των σχολείων και ότι στόχος της δεν είναι να καλυφθούν τα κενά, αλλά
να προχωρήσει ακόμα περισσότερο η απαξίωση του δημόσιου σχολείου και η
κατηγοριοποίησή του, μέσω της μη κάλυψης κενών και της υποχρηματοδότησης.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να αποκαλύπτει τα
συνειδητά ψεύδη του ΥΠΑΙΘΑ και της Διοίκησης, αναδεικνύοντας την πολιτική της αδιοριστίας,
της υποχρηματοδότησης και της «αξιολόγησης» που εφαρμόζουν και τα αποτελέσματά
τους.
Το ΔΣ