|
ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ |
Ζάκυνθος 27/10/2025 |
||
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.) |
Αρ. Πρωτ.: 130 |
||
|
Πληροφορίες |
: |
Προβής Φώτης |
ΠΡΟΣ: Σχολεία
Β/θμιας Εκπ/σης |
|
: |
6978936176 |
Κοιν: ΜΜΕ |
|
|
Site |
: |
||
|
e-mail |
: |
||
ΘΕΜΑ: «Πάνω από 7.500 οι χαμένες ώρες στη Βθμια Ζακύνθου»
Το
ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για
το σύνολο των κενών κατά τη διδακτική
εβδομάδα 20/10-24/10 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
|
Κλάδος |
Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει
διορίσει η κυβέρνηση |
Μη διδαχθείσες ώρες |
|
ΠΕ
01 (Θεολόγοι) |
2 |
46 |
|
ΠΕ
02 (Φιλόλογοι) |
6 |
138 |
|
ΠΕ
03 (Μαθηματικοί) |
5 |
115 |
|
ΠΕ
04.01 (Φυσικοί) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
04.02 (Χημικοί) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
06 (Αγγλικών) |
2 |
46 |
|
ΠΕ
08 (Εικαστικών) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
11 (Γυμναστές) |
2 |
46 |
|
ΠΕ
79.01(Μουσικής σε Γυμνάσια) |
1 ΑΜΩ |
15 |
|
ΠΕ
79 (Μουσικής για Μουσικό) |
2 |
46 |
|
ΠΕ
80 (Οικονομολόγοι) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
81 (Πολ.Μηχ/κών-Αρχ/νων) |
1 |
115 |
|
ΠΕ
82 (Μηχανολόγοι) |
1 |
|
|
ΠΕ
83 (Ηλεκτρολόγοι) |
2 |
|
|
ΠΕ
84 (Ηλεκτρονικοί) |
1 |
|
|
ΠΕ
86 (Πληροφορικής) |
2 |
46 |
|
ΠΕ
87.02 (Νοσηλευτικής) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
87.03 (Αισθητικής) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
02.50 (Φιλόλογοι Ε.Α.) |
2 |
46 |
|
ΠΕ
03.50 (Μαθ/κοί Ε.Α.) |
2 |
46 |
|
ΠΕ 04.01.50
(Φυσικοί Ε.Α.) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
08.50 (Εικαστικοί Ε.Α.) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
11.50 (Γυμναστές Ε.Α.) |
1 ΑΜΩ |
15 |
|
ΠΕ
79.01.50 (Μουσικοί Ε.Α.) |
1 |
23 |
|
ΠΕ
30 (Κοινωνικοί Λειτουργοί) |
1 |
|
|
ΕΒΠ |
1 |
|
|
Σύνολο |
46 |
927 |
|
Περίοδος |
Χαμένες διδακτικές
ώρες |
|
Εβδομάδα 15-19/9 |
1566 |
|
Εβδομάδα 22-26/9 |
1566 |
|
Εβδομάδα
29/9-03/10 |
1566 |
|
Εβδομάδα 06/10-10/10 |
973 |
|
Εβδομάδα 13/10-17/10 |
973 |
|
Εβδομάδα 20/10-24/10 |
927 |
|
Σύνολο
χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους |
7571 |
Παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες του ΥΠΑΙΘΑ να
επιρρίπτει τις ευθύνες του στους εκπαιδευτικούς, τις συγχωνεύσεις τμημάτων που υλοποίησε
με δική της απόφαση η ΔΔΕ Ζακύνθου και τον σημαντικό αριθμό υπερωριών που έχουν
ανατεθεί σε συναδέλφους, η πραγματικότητα δεν μπορεί να κρυφτεί.
Στα μέσα του δευτέρου τετραμήνου και λίγο πριν τον
Νοέμβρη, δεν έχει προσληφθεί -με ευθύνη της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘΑ- το 15%
των εκπαιδευτικών για τα σχολεία της Βθμιας στη Ζάκυνθο. Το ίδιο περίπου
ποσοστό κενών υπάρχει στο σύνολο της χώρας, κάτι που αποδεικνύει ότι δεν είναι
μια «αστοχία» αλλά συνειδητή επιλογή της κυβέρνησης, του ΥΠΑΙΘΑ και των κατά
τόπους Δ/νσεων Εκπ/σης να αφήσουν τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς, μια και
διαχρονικά από τις κυβερνήσεις η παιδεία αντιμετωπίζεται ως τελευταία
προτεραιότητα. Η μόρφωση των μαθητών, όπως άλλωστε και οι ευρύτερες λαϊκές
ανάγκες σε υγεία, παιδεία, πρόνοια, αντιμετωπίζονται ως κόστος από αυτούς που:
·
δίνουν
δισεκατομμύρια
σε επιθετικούς και άσχετους με τις ανάγκες της χώρας πολεμικούς εξοπλισμούς,
που μάλιστα βρίσκονται ή προγραμματίζονται σε…γειτονικές χώρες, όπως η Σαουδική
Αραβία, η Ουκρανία και ο Ειρηνικός Ωκεανός.
·
χρηματοδοτούν (με τα
χρήματα από τη βαριά λαϊκή φορολογία) άμεσα και χωρίς προσκόμματα με
φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις τραπεζίτες, εφοπλιστές, μεγαλοξενοδόχους,
μεγαλεμπόρους και βιομηχάνους
·
ξεκοκαλίζουν ζεστό
χρήμα των φορολογουμένων από κοινού με τους διάφορους ημέτερους «χασάπηδες» και
«φραπέδες»,
την ώρα που οι μικρομεσαίοι αγρότες δυσκολεύονται να επιβιώσουν και οι
κτηνοτρόφοι αντιμετωπίζουν κίνδυνο αφανισμού με την επιδημία ευλογιάς στα
αιγοπρόβατά τους.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να ενημερώνει τους
εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών,
να αποκαλύπτει τα ψεύδη της κυβέρνησης και να καταδεικνύει τα αποτελέσματα των
πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που αυτή ακολουθεί.
Το ΔΣ
