Οι σελίδες του Ιστολογίου ανανεώνονται τακτικά μετά από κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου

18 Δεκεμβρίου 2021

Καταγραφή των κτηριακών προβλημάτων των σχολείων

 

ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ

Ζάκυνθος 16/12/2021

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)

Αρ. Πρωτ.: 03

Πληροφορίες

:

Προβής Φώτης

ΠΡΟΣ: Σχολεία Β΄θμιας Εκπ/σης

Τηλέφωνο

:

 6978936176

Κοιν: ΜΜΕ

Site

:

http://elmez.blogspot.gr

e-mail

:

elmezante@yahoo.gr

 

ΘΕΜΑ: «Καταγραφή των κτηριακών προβλημάτων των σχολείων»

 

Είναι γνωστό ότι το Κράτος (κεντρικό και τοπική διοίκηση) επιδεικνύει παροιμιώδη αδιαφορία για το ζήτημα των σχολικών κτηρίων αρνούμενο τόσο την ανέγερση νέων όσο και τη συντήρηση των υφιστάμενων. Το πρόσφατο πολύ σοβαρό περιστατικό με το στέγαστρο του γυμναστηρίου του 2ου-3ου Γυμνασίου Ζακύνθου και οι δηλώσεις των αρμοδίων σε επίπεδο της Τοπικής Διοίκησης του Δήμου αποκάλυψαν με τον πιο εύγλωττο τρόπο ότι ακόμα και τα ζητήματα ασφάλειας και σωματικής ακεραιότητας των μαθητών και των εργαζομένων στα σχολεία (εκπαιδευτικών, καθαριστριών, επιστατών, φυλάκων) δεν αποτελούν προτεραιότητα για την Τοπική Διοίκηση και το Κεντρικό Κράτος.

Η χρόνια υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών (60% μείωση της χρηματοδότησής τους τα τελευταία 10 χρόνια) έχει οδηγήσει στο σημείο για τα 77 σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας του νησιού να δίνονται μόλις 100.000 ευρώ το τρίμηνο, κατά μέσο όρο λιγότερα από 500 ευρώ το μήνα για λειτουργικά έξοδα (πετρέλαιο, λογαριασμοί, αναλώσιμα, συντήρηση – επισκευή φωτοτυπικών κ.α.)!

Τραγική επίσης είναι η κατάσταση και στο ζήτημα των αιθουσών, καθώς σε πολλά από τα σχολεία της δευτεροβάθμιας η προσωρινή λύση των λυόμενων κατασκευών έχει παγιωθεί πλέον ως μόνιμη.

Σε αυτό το πλαίσιο που διαμόρφωσαν οι κυβερνήσεις των τελευταίων τουλάχιστον 10 χρόνων, προστίθεται η διαχρονική άρνηση της Τοπικής Διοίκησης σε επίπεδο Δήμου και Περιφέρειας να προβεί σε οποιασδήποτε μορφής διεκδίκηση (ψηφίσματα, ενημέρωση του ζακυνθινού λαού, συνεντεύξεις Τύπου, κινητοποιήσεις στα αρμόδια Υπουργεία, παραστάσεις διαμαρτυρίας κ.λπ.) ώστε το Κεντρικό Κράτος να αυξήσει τη χρηματοδότηση για τη συντήρηση των σχολικών κτηρίων και να επιχορηγήσει την ανέγερση νέων σχολικών κτηρίων, με ευθύνη του.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ ήδη από το 2015 (αποφάσεις 08/06-02-2015, 14/27-02-2015) και με αφορμή τον ισχυρό σεισμό του Οκτωβρίου του 2018 (αποφάσεις 37/26-10-2018, 38/01-11-2018), είχε προβεί με τη συνδρομή των συλλόγων διδασκόντων και των διευθυντών σε καταγραφή των προβλημάτων των σχολικών κτηρίων, προβλήματα τα οποία είχε κοινοποιήσει στο ζακυνθινό λαό και είχε θέσει προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Σήμερα, με αφορμή το πρόσφατο πολύ επικίνδυνο περιστατικό στο Γυμναστήριο του 2ου και 3ου Γυμνασίου και το γεγονός ότι τα τελευταία δύο χρόνια τα σχολεία έμειναν για μεγάλο διάστημα κλειστά, λόγω της πανδημίας, και χωρίς ουσιαστική συντήρηση, καλεί εκ νέου τους συλλόγους διδασκόντων και τους διευθυντές των σχολείων, να προχωρήσουν σε καταγραφή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολικά κτήρια.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου αποστέλλει προς διευκόλυνση των συλλόγων διδασκόντων και των Δ/ντών των σχολείων συνημμένο έγγραφο στο οποίο το κάθε σχολείο μπορεί  να καταγράψει τα προβλήματα και τις ελλείψεις που αντιμετωπίζει. Επίσης καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων και τους Δ/ντές των σχολείων:

1.      να αποστείλουν στην ΕΛΜΕΖ όλα τα αιτήματα ή υπομνήματα που έχουν καταθέσει στην Τοπική Διοίκηση (Δήμος ή/και Περιφέρεια) από το σχολικό έτος 2018-2019 έως και σήμερα, καθώς και

2.      ενημερωτικό σημείωμα στο οποίο να καταγράφονται όλα τα αιτήματα συντήρησης των σχολείων στα οποία ανταποκρίθηκε η Τοπική Διοίκηση (Δήμος ή/και Περιφέρεια) με δική της χρηματοδότηση (υλικά ή/και εργασία)

Σε αυτή την πρωτοβουλία καλούμε να συμμετάσχει η Ένωση Γονέων, οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων, τα 15μελή των σχολείων και ο ΣΕΠΕ Ζακύνθου, προκειμένου να προχωρήσουμε σε συντονισμένες δράσεις που θα αναδείξουν το θέμα και θα πιέσουν το Κεντρικό Κράτος και την Τοπική Διοίκηση (Δήμο και Περιφέρεια) να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να επιλύσουν τα σοβαρότατα προβλήματα  που αντιμετωπίζουν τα σχολεία.

 

Το Δ.Σ.






ΔΕΛΤΙΟ ΚΤΗΡΙΑΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Α) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

1. Όνομα σχολείου:

2. Σύνολο φοιτώντων μαθητών:

3. Πλήθος τμημάτων ανά τάξη                 Α:                                

Β:                                

Γ:

4. Πλήθος τμημάτων ανά κατεύθυνση/Ειδικότητα:           

Β:                    

Γ:

 

5. Πλήθος μαθητών ανά τμήμα Γενικής Παιδείας και Κατεύθυνσης/Ειδικότητας.

            Σημ. ΜΟΝΟ αν είστε Γυμνάσιο με Λ.Τ. συμπληρώστε και τους δύο πίνακες ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (Γυμνάσιο)

                        α1:        α2:        α3:        β4:        β5:        β6:

                        β1:        β2:        β3:        β4:        β5:        β6:

                        γ1:        γ2:        γ3:        β4:        β5:        β6:

 

ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)

Α1:       Α2:       Α3:       Α4:       Α5:       Α6:       Α7:       Α8:       Α9:       Α10:

Β1:       Β2:       Β3:       Β4:       Β5:       Β6:       Β7:       Β8:       Β9:       Β10

Γ1:       Γ2:       Γ3:       Γ4:       Γ5:       Γ6:       Γ7:       Γ8:       Γ9:       Γ10

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (ΓΕΛ) /ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΠΑΛ)

Β

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

 

3

 

3

 

3

 

3

 

3

 

4

 

4

 

4

 

4

 

4

 

5

 

5

 

5

 

5

 

5

 

6

 

6

 

6

 

6

 

6

 

7

 

7

 

7

 

7

 

7

 

8

 

8

 

8

 

8

 

8

 

 

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (ΓΕΛ) /ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΠΑΛ)

Γ

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

 

3

 

3

 

3

 

3

 

3

 

4

 

4

 

4

 

4

 

4

 

5

 

5

 

5

 

5

 

5

 

6

 

6

 

6

 

6

 

6

 

7

 

7

 

7

 

7

 

7

 

8

 

8

 

8

 

8

 

8

 

 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (ΓΕΛ) /ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΠΑΛ)

Γ

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Κατεύθυνση/ Ειδικότητα:

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

Τμήμα

Πλήθος μαθητών

1

 

1

 

1

 

1

 

1

 

2

 

2

 

2

 

2

 

2

 

3

 

3

 

3

 

3

 

3

 

4

 

4

 

4

 

4

 

4

 

5

 

5

 

5

 

5

 

5

 

6

 

6

 

6

 

6

 

6

 

7

 

7

 

7

 

7

 

7

 

8

 

8

 

8

 

8

 

8

 

 

Δικές σας παρατηρήσεις για τα στοιχεία που σας ζητήθηκαν στα αντίστοιχα σημεία (π.χ. στο σημείο Α1, Α2, κτλ) ή κάτι που θεωρείτε σημαντικό να προσθέσετε ως παρατήρηση/πρόταση:_____________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Β) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1. Συνολικός αριθμός αιθουσών διδασκαλίας:

Εκ των οποίων λυόμενες:

ή/και

Προκάτ:

 

2. Οι υπάρχουσες αίθουσες διδασκαλίας καλύπτουν ή όχι τις ανάγκες των μαθητών (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

            Αν ΟΧΙ, πόσες αίθουσες χρειάζονται επιπλέον:

            Είναι σωστά συντηρημένες από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλείς και λειτουργικές; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΟΧΙ, πόσες χρειάζονται συντήρηση και επισκευή ώστε να καταστούν λειτουργικές;

 

3. Στο σχολείο σας υπάρχει αίθουσας Φυσικών Επιστημών (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

            Είναι σωστά συντηρημένη από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλής και λειτουργική; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Είναι εξοπλισμένη με υλικό που ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

 

4. (Για τα Γυμνάσια) Στο σχολείο σας υπάρχει αίθουσας Τεχνολογίας (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

            Είναι σωστά συντηρημένη από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλής και λειτουργική; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Είναι εξοπλισμένη με υλικό που ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

 

5. Στο σχολείο σας υπάρχει αίθουσα Η/Υ;

            Είναι σωστά συντηρημένη από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλής και λειτουργική; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Είναι εξοπλισμένη με υλικό που ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

 

6. Στο σχολείο σας υπάρχει αίθουσα γυμναστικής;

            Είναι σωστά συντηρημένη από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλής και λειτουργική; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Είναι εξοπλισμένη με υλικό που ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

 

7. Στο σχολείο σας υπάρχει αίθουσα εικαστικών;

            Είναι σωστά συντηρημένη από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλής και λειτουργική; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Είναι εξοπλισμένη με υλικό που ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών; (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

 

8α. Στο σχολείο σας υπάρχει αίθουσα Μουσικής;

            Είναι σωστά συντηρημένη από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλής και λειτουργική; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Είναι εξοπλισμένη με υλικό που ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών; (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

 

8β. (ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ) Στο σχολείο σας οι αίθουσες μουσικής διδασκαλίας είναι επαρκείς και σωστά συντηρημένες από την Τοπική Διοίκηση, ώστε να είναι ασφαλείς και λειτουργικές; (ΝΑΙ/ΟΧΙ);

            Αν ΟΧΙ, πόσες χρειάζονται συντήρηση και επισκευή ώστε να καταστούν λειτουργικές;

            Είναι εξοπλισμένες με το υλικό που ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών; (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

           

9. Οι ανάγκες του σχολείου σας καλύπτονται από τη χρηματοδότηση της σχολικής επιτροπής; (ΝΑΙ/ΟΧΙ):

 

10. Αριθμός αιθουσών που προορίζονται για γραφεία καθηγητών:

            Ο αριθμός τους επαρκεί; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

 

11. Στο σχολείο σας οι χώροι προαυλίου επαρκούν για τους μαθητές; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

 

12. Στο σχολείο σας υπάρχει χώρος προαυλισμού των μαθητών σε περίπτωση βροχής; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

 

Δικές σας παρατηρήσεις για τα στοιχεία που σας ζητήθηκαν στα αντίστοιχα σημεία (π.χ. στο σημείο Β1, Β2, κτλ) ή κάτι που θεωρείτε σημαντικό να προσθέσετε ως παρατήρηση/πρόταση:_____________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Γ) ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

1. Στο σχολείο σας η προσέλευση και η αναχώρηση των μαθητών γίνεται με ασφάλεια; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΟΧΙ ποιο είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές;

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

2. Τα δρομολόγια των λεωφορείων γίνονται με ασφάλεια για τους μαθητές; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΟΧΙ ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν για την ασφάλεια των μαθητών;

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

3. Τα κτήρια του σχολείου σας έχουν οικοδομική άδεια; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΟΧΙ, πόσα από τα κτήρια του σχολείου σας δεν έχουν;

 

3. Στο σχολείο σας υπάρχει αλεξικέραυνο που να λειτουργεί; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΟΧΙ, γνωρίζετε πότε ελέγχθηκε τελευταία φορά από την Τοπική Διοίκηση ή άλλο Κρατικό φορέα;

 

4. Στο σχολείο σας έχει γίνει αντισεισμικός έλεγχος κατά την τελευταία 3ετία μετά τους σεισμούς του Οκτωβρίου του 2018 από την Τοπική Διοίκηση ή άλλο Κρατικό φορέα; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΝΑΙ, πότε για τελευταία φορά και από ποιον (Δήμος, Περιφέρεια ή άλλος Κρατικός φορέας);

 

5. Στο σχολείο σας υπάρχει η αναγκαία πυρασφάλεια για την ασφαλή λειτουργία του; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΝΑΙ, πότε ελέγχθηκε για τελευταία φορά και από ποιον (Δήμος, Περιφέρεια ή άλλος Κρατικός φορέας);

 

6. Στο σχολείο σας έχει γίνει έλεγχος ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων; (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

            Αν ΝΑΙ, πότε ελέγχθηκε για τελευταία φορά και από ποιον (Δήμος, Περιφέρεια ή άλλος Κρατικός φορέας);

 

7. Ποιες δράσεις συντήρησης των σχολικών κτηρίων του σχολείου σας πραγματοποιήθηκαν από το Σχ. Έτος 2018-19 και μετά;

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

7β. Από αυτές τις δράσεις ποιες χρηματοδότησε πλήρως (υλικά και εργασία) και ποια μερικώς (υλικά ή εργασία) η Τοπική Διοίκηση;

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

8. Από τα αιτήματα που έχετε καταθέσει στην Τοπική Διοίκηση από το σχ. Έτος 2018-19 και έως σήμερα, ποια δεν έχουν υλοποιηθεί;

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

Δικές σας παρατηρήσεις για τα στοιχεία που σας ζητήθηκαν στα αντίστοιχα σημεία (π.χ. στο σημείο Γ1, Γ2, κτλ) ή κάτι που θεωρείτε σημαντικό να προσθέσετε ως παρατήρηση/πρόταση:_____________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Δ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΑΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΙΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕΖ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΗΡΙΑ

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

LinkWithin