Οι σελίδες του Ιστολογίου ανανεώνονται τακτικά μετά από κάθε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου

23 Ιανουαρίου 2013

Ανακαθορισμός Περιοχών Μετάθεσης: Μετατρέπουν σε λάστιχο τους εκπ/κούς


ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
Ζάκυνθος, 21/01/2013
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Αρ. Πρωτ.: 14
 (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)



Ταχ. Δ/νση
:
Σπύρου Γκούσκου 12
ΠΡΟΣ:Σχολεία Β/θμιας Εκπ/σης
Τ.Κ. - Πόλη
:
29100 – Ζάκυνθος

Πληροφορίες
:
Χονδρός Δημήτρης

Τηλέφωνο
:
6976256581
ΚΟΙΝ.:ΔΔΕ Ζακύνθου, ΜΜΕ
Site
:
http://elmez.blogspot.gr

e-mail
:


Όλη η Χώρα...
μια Περιοχή Μετάθεσης
!

ΘΕΜΑ: «Ανακαθορισμός Περιοχών Μετάθεσης: Μετατρέπουν σε λάστιχο τους εκπ/κούς, προσθέτουν έναν ακόμα κρίκο στην αλυσίδα του ‘‘Νέου Σχολείου’’»


Το Υπ. Παιδείας έδωσε στην δημοσιότητα, ένα μήνα μετά την υπογραφή της, την απόφαση για τον επανακαθορισμό των περιοχών μετάθεσης. 

Οι περιοχές μετάθεσης πλέον ταυτίζονται με τους νομούς (με εξαίρεση την Αττική, την Θεσσαλονίκη και τα νησιά). Οι υπόλοιπες περιοχές μετάθεσης βρίσκονται μέσα στα όρια ομάδας «Καλλικρατικών» Δήμων.

Η απόφαση αυτή έρχεται να προστεθεί στη ρύθμιση του Μεσοπρόθεσμου, που δίνει τη δυνατότητα μετακίνησης των εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα, με μια απλή υπουργική απόφαση. 

Αλλά και στον νόμο 3848/2010, που θέσπισε για πρώτη φορά τη δυνατότητα διάθεσης υπεράριθμων εκπαιδευτικών αρχικά σε όλη την Περιφέρεια και στη συνέχεια σε όλη την Ελλάδα. 

Θέλουν τον εκπαιδευτικό, στα πλαίσια του νέου σχολείου, «σκυφτό» και «ευέλικτο», σε συνεχή εργασιακή περιπλάνηση.
Κυριολεκτικά διαλύουν οικογένειες!

Κι από πάνω μας εμπαίζουν! Η δήλωση του Υφυπ. Παιδείας πως η ρύθμιση έγινε για το συμφέρον των εκπαιδευτικών, μια και δίνει τη δυνατότητα για περισσότερες επιλογές τοποθέτησης, μόνο ως ειρωνεία μπορεί να εκληφθεί.

Στην συνάντηση δε με το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ (14/1/2013) δήλωσε ότι: 
«έχουν δώσει σαφείς οδηγίες οι μετακινήσεις να γίνονται στην πλησιέστερη περιοχή». Η πρόκληση δεν έχει όρια.

Η απόφαση αυτή έρχεται να προστεθεί στις συγχωνεύσεις των σχολείων και στις συμπτύξεις τμημάτων, στην επερχόμενη αύξηση του ωραρίου, στις καταργήσεις μαθημάτων με το «νέο σχολείο», στην αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, στο μηδενισμό των προσλήψεων.

Έτσι δημιουργούν τα «πλεονάσματα» εκπαιδευτικών, που θα «εξακοντίζονται» χιλιόμετρα μακριά απ’ τον τόπο κατοικίας τους. Να με ποιο τρόπο μεθοδεύουν να καλύψουν τα κενά σε εκπαιδευτικούς (σήμερα μόνο στα Γυμνάσια και στα Λύκεια ανέρχονται σε 1600 και υπάρχει πρόβλεψη να καλυφθούν μόλις…120), να καλύψουν τις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις!

Σα να μην έφτανε αυτό, με τη νέα απόφαση, δημιουργούν τεράστιες ανισότητες μεταξύ των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα αυτών, που είναι πλέον στη διάθεση του ίδιου ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, αλλά από διαφορετικές (μέχρι πρότινος) περιοχές μετάθεσης του ίδιου νομού. 

Με μοριοδότηση που είναι άνιση, τώρα θα κρίνονται για τοποθέτηση από κοινού. Πολλοί εκπαιδευτικοί κυριολεκτικά θα τρέμουν να υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης, αφού θα κινδυνεύουν να βρεθούν σε χειρότερη θέση. Πολλοί εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν σε ένα βράδυ να βρεθούν χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι τους, από τον Πύργο στην Ανδρίτσαινα και από τη Λάρισα στην Ελασσόνα! Χωρίς οδοιπορικά εννοείται, μια και αυτά έχουν πρακτικά κοπεί!

Με την απόφαση αυτή ευθυγραμμίζονται οι περιοχές μετάθεσης με τους νέους «Καλλικρατικούς» Δήμους. Το γεγονός αυτό προσθέτει ένα ακόμα «παζλ» στην προώθηση του «νέου σχολείου», βασικό στοιχείο του οποίου αποτελεί η σύνδεσή του με την «τοπική κοινωνία», στα πλαίσια της αποκεντρωμένης λειτουργίας του.

Στη Φιλανδία για παράδειγμα, που συχνά-πυκνά προβάλλεται από τα κόμματα του ευρωμονόδρομου σαν πρότυπο, το 50% των προσλήψεων πραγματοποιείται από τους Δήμους!

Η κυβέρνηση τις προηγούμενες ημέρες εξέδωσε το Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση, ενώ αναμένεται και το νομοσχέδιο για το «Νέο Λύκειο και το νέο «Τεχνολογικό Λύκειο» (δήλωση του Υφυπουργού Παιδείας στην συνάντηση με την ΟΛΜΕ, 14/1/2013).

Ενός σχολείου που θα υπηρετεί την ανταγωνιστικότητα και την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων άμεσα και μακροπρόθεσμα. Ενός σχολείου που θα διαμορφώνει τον αυριανό φθηνό και ευέλικτο εργαζόμενο και θα υποτάσσεται στις κάθε φορά ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων.


Πρέπει να σημάνει συναγερμός!

Ετοιμάζουν συντριπτικό χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών.

Πλήττουν το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά.

Καταργούν την οργανική θέση και ανοίγουν το δρόμο για απολύσεις.

Απαιτούμε τη διατήρηση των περιοχών μετάθεσης ως είχαν.

Οργανική θέση για κάθε εκπαιδευτικό.

LinkWithin